Strategia ING: un newyorkez la Londra
Un marketing bun se bazeaza pe idei bune, nu-i asa? Si ideile bune provin de la oameni. Poate la fel de buni ca ideile in sine.
Si ar fi fost pacat sa procedam diferit, pentru ca ea se ocupa de Branding, Employer Branding, Brand Distribution si Sponsorship (aici e inclus si ING Renault F1 Programme). Un cetatean global in cel mai puternic sens al expresiei, Isabelle conduce, impreuna cu echipa sa de 20 de specialisti, tot ce inseamna marketing pentru un grup prezent in 130 de tari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro