Strategia ING: un newyorkez la Londra

Postat la 04 august 2008 18 afişări

Un marketing bun se bazeaza pe idei bune, nu-i asa? Si ideile bune provin de la oameni. Poate la fel de buni ca ideile in sine.

Iar noi l-am intalnit pe unul dintre cei mai capabili "regizori de imagine" la nivel mondial; drept pentru care n-am zabovit prea mult pe strategia de marketing a grupului ING, ci ne-am concentrat chiar pe seful marketingului ING Group: Isabelle Conner.

Si ar fi fost pacat sa procedam diferit, pentru ca ea se ocupa de Branding, Employer Branding, Brand Distribution si Sponsorship (aici e inclus si ING Renault F1 Programme). Un cetatean global in cel mai puternic sens al expresiei, Isabelle conduce, impreuna cu echipa sa de 20 de specialisti, tot ce inseamna marketing pentru un grup prezent in 130 de tari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Strategia,
ING:,
un,
newyorkez,
la,
Londra
/arta-si-societate/lifestyle/strategia-ing-un-newyorkez-la-londra-4074296
4074296
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.