Cum a reinventat un artist afişele de promovare obişnuite
Cei mai mulţi oameni care trec pe lângă un afiş sau fluturaş lipit pe un stâlp sau altundeva îl ignoră sau îşi notează datele din el în caz că au nevoie de serviciile oferite acolo. Altora însă le vin idei, ca în cazul unui artist digital newyorkez, Max Kolomatsky, care s-a simţit inspirat să modifice un afiş care anunţa că se caută persoane dispuse să participe la partide de Catan, un joc de societate. Gândindu-se că nişte îmbunătăţiri în materie de aspect ar atrage atenţia mai multor oameni, acesta a creat propria sa versiune a afişului şi l-a lipit lângă original, scrie Washington Post. A continuat apoi cu afişe ale unor mici afaceri din zonă, printre care o firmă de reparaţii, una de mutări de mobilier şi o trupă, toate fiind bine primite, iar unii dintre beneficiari făcând copii ale acestora şi protejându-le ca să nu se strice de la vreme.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro