Altfel de management

Postat la 17 aprilie 2006 1 afişăre

O definitie mai putin pretentioasa a ERP ar putea fi aceea de software care combina toate sistemele informatice ale diverselor departamente ale unei companii (financiar, vanzari, contabilitate, resurse umane etc.)

 

PLUS: Angajatii pot accesa simultan toate informatiile relevante pentru ei, indiferent din ce departament provin ele. O comanda a unui client poate fi vazuta si de angajatii de la financiar, si de cei din vanzari, si de cei care se ocupa de stocuri. Iar traseul comenzii prin companie este mai usor de urmarit de catre manageri.

 

MINUS: Beneficiile exacte sunt dificil de estimat inainte de instalare. Rezultatele depind foarte mult de felul in care angajatii se implica in valorificarea surplusului de informatii oferit de ERP.

 

COSTURI: De la cateva mii de euro pana la cateva sute de mii de euro, in functie de complexitate.

 

TIMP: Chiar daca unii furnizori spun ca se pot incadra in 2-3 luni, de obicei perioada de implementare tine cel putin 6 luni.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Altfel de management
/business-hi-tech/altfel-de-management-1005668
1005668
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.