Altfel de management
O definitie mai putin pretentioasa a ERP ar putea fi aceea de software care combina toate sistemele informatice ale diverselor departamente ale unei companii (financiar, vanzari, contabilitate, resurse umane etc.)
PLUS: Angajatii pot accesa simultan toate informatiile relevante pentru ei, indiferent din ce departament provin ele. O comanda a unui client poate fi vazuta si de angajatii de la financiar, si de cei din vanzari, si de cei care se ocupa de stocuri. Iar traseul comenzii prin companie este mai usor de urmarit de catre manageri.
MINUS: Beneficiile exacte sunt dificil de estimat inainte de instalare. Rezultatele depind foarte mult de felul in care angajatii se implica in valorificarea surplusului de informatii oferit de ERP.
COSTURI: De la cateva mii de euro pana la cateva sute de mii de euro, in functie de complexitate.
TIMP: Chiar daca unii furnizori spun ca se pot incadra in 2-3 luni, de obicei perioada de implementare tine cel putin 6 luni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro