Cele mai inovatoare companii din România în 2023. CEX360

Postat la 16 martie 2024 35 afişări

CEX360 este un produs software care ajută echipele multidisciplinare (sales, marketing) să traducă obiectivele strategice în planuri operaţionale optime şi Omnichannel Customer Experiences cât mai de impact. Astfel, la clientul final ajunge doar informaţia relevantă, la momentul oportun, pe canalul potrivit, adresând cât mai bine, atât nevoile clientului dar şi ale companiei.

Descrierea inovaţiei:

Lansată la începutul anului 2022, CEX360 este o nouă soluţie din suita CEX (Customer Excellence Expert) pentru pharma şi life sciences. CEX360 ajută echipele multidisciplinare să administreze complexitatea crescută a noii realităţi şi să faciliteze luarea de decizii optime integrând datele relevante. Pandemia a accelerat folosirea de mai multe canale în interacţiunile cu clienţii. Acest lucru poate aduce valoare semnificativă clienţilor dacă este făcut bine, dar poate, de asemenea, să creeze confuzie în momentul în care comunicarea nu este coordonată şi nu construieşte o poveste consistentă. Abordarea omnicanal implică o schimbare a modului de lucru, coordonarea între mai multe funcţii şi canale, fiind un element esenţial şi care tradiţional nu a funcţionat eficient. CEX360 facilitează colaborarea interdisciplinară augmentând-o cu datele relevante pentru luarea de decizii optime şi asigură faptul că resursele şi eforturile sunt investite în acţiunile relevante (aliniate cu strategia) şi că acestea sunt optime. Pe scurt, CEX360 ajută companiile să accelereze tranziţia la abordarea omnicanal, într-un mod scalabil. CEX360 a fost dezvoltat integral în România, deservind clienţi importaţi din industria pharma atât pe plan local cât şi în alte 15 ţări, pe două continente. Investiţia iniţială a fost de aproximativ 2,5 milioane de lei, însă compania continuă să investească în dezvoltarea de noi funcţionalităţi, accentul pentru 2024 fiind pe elemente de inteligenţă artificială.

Elementul de noutate:

„Din cunoştiinţele noastre CEX360 este singura soluţie de pe piaţă care abordează întreg procesul de planificare pornind de la obiectivele strategice până la Omnichannel Customer Experiences”, spune Andrei Stavro Frangeti, fondator şi director al Binovate Labs. Potrivit lui, majoritatea soluţiilor existente se concentrează pe părţi din proces – de exemplu, planificarea conţinutului sau designul şi optimizarea unei campanii omnicanal. CEX360 face vizibilă imediat legătura dintre fiecare acţiune şi un obiectiv strategic. „Fără această legatură clară companiile pot optimiza campanii, fără însă ca acestea să fie cele mai potrivite pentru strategia lor. Sună simplu şi evident, însă ruptura dintre strategie si execuţie este o provocare reală şi documentată în multe companii şi industrii.”

Efectele inovaţiei:

CEX360 aduce beneficii concrete atât companiilor client cât şi clienţilor acestora. Beneficiul pentru clienţii companiei este că primesc informaţii şi soluţii adaptate nevoilor lor în formatul preferat astfel încât să-i ajute cât mai mult în activitate şi să necesite cât mai puţin efort. O analiză de impact realizată la unul dintre clienţi a arătat că folosirea CEX360 pentru planificare a dus la creşterea satisfacţiei clienţilor companiei, la reducerea efortului şi timpului investit în planificare (cu aproximativ 50%) şi la o creştere a ROI (return on investment) de 2,7 ori.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.