Compania românească Noah Watches va lansa primul smartwatch din lemn
Noah Watches, companie 100% românească şi unul dintre puţinii producători de ceasuri din lemn din lume, pregăteşte lansarea primului ceas inteligent din portofoliul brandului şi, de asemenea, primul de acest fel conceput şi produs în România, disponibil la nivel global.
Compania va lansa două versiuni ale ceasului inteligent.
Prima dintre acestea este o variantă smart business – un ceas hibrid pe care îl poti purta la birou - iar prima funcţie anunţată de echipa NOAH este aceea de phone call: selectezi 12 persoane de maxim interes din agenda telefonică, iar ceasul te va informa cu privire la apelant în cazul în care nu ai acces direct la telefon, respectiv îţi va permite ca prin dublu click pe buton să respingi apelul, dacă eşti într-o întâlnire.
Cea de a doua gamă a smartwatch-ului hibrid este dedicată persoanelor active, care doresc să poarte ceasul inclusiv atunci când fac sport.
Lansarea ceasului hibrid se va face printr-o campanie găzduită de Kickstarter - cea mai mare platformă globală de crowdfunding. Aceasta va fi utilizată pentru a anunţa internaţional produsul, respectiv pentru a asigura posibilitatea achiziţionării editiei de lansare a ceasului de către early adopters.
“După mii de ceasuri de lemn lucrate manual în ultimii 2 ani şi purtate, astăzi, în 10 ţări din lume, începem un nou capitol al poveştii brandului NOAH: 2018 este anul în care vom pune pe piaţă versiunea hibridă a primului ceas inteligent din lemn – o premieră pentru piaţă şi un eveniment pe care îl vom aduce publicului la nivel global”, spune Ruben Perju, unul dintre fondatorii start-up-ului inovativ Noah Watches.
Smartwatch-ul hibrid va avea două game disponibile pe Kickstarter, cu variantă de damă şi pentru bărbaţi.
Compania şi-a propus dublarea cifrei de afaceri în 2018 şi vrea să acceseze anul acesta mai multe pieţe internaţionale.
Noah Watches, companie membră a Grupului de firme APS, şi-a extins capacitatea de producţie, astfel încât va putea produce anual mai mult de 3.000 de ceasuri de lemn – de două ori mai mult decât la începutul anului 2017 – şi a lansat, anul acesta, primele 5 magazine unde consumatorii din România pot vedea produsele.
“Extinderea capacităţii de producţie şi a canalelor de vânzare locale ne permit să oferim clienţilor din România acces cat mai simplu la brand. Dacă îţi doreşti un ceas NOAH, îl poţi vedea şi cumpăra în acest moment din magazinul online, dar şi din reţeaua de Corner Store-uri, pe care o vom extinde cu încă 20 locaţii noi în 2018”, spune Ruben Perju, unul dintre fondatorii companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro