Reportaj: Cum s-a vazut lansarea Windows 7 chiar din hala Microsoft
Lansarea a Windows 7, cel mai nou sistem de operare al Microsoft, s-a petrecut fara fast la New York. N-a fost doar din cauza tensiunii create de criza economica. Windows 7 e un pariu urias pentru compania lui Bill Gates: pariu cu criticii, cu concurenta, cu toti utilizatorii de Windows din lume, dar si cu propria sa istorie si identitate.
Transportati din padurea de zgarie-nori din centrul New-Yorkului, jurnalistii din toata lumea prezenti joia trecuta la lansarea produsului care va schimba in timp modul de interactiune cu computerul pentru un miliard de oameni au ramas mirati. Pentru ultimul sau sistem de operare, Windows 7, anuntat de aproape doi ani ca fiind miza deceniului, Microsoft a ales ca loc de lansare o hala cu ciment pe jos, de 3-400 metri patrati, situata la cativa kilometri de inima Manhattanului. Nimic din paradele de la Windows Vista, de acum trei ani, sau din concertele cu Rolling Stones de mai demult, la care erau prezenti mii de oameni.
"I'm a PC and I have an idea: Windows 7. I'm Windows 7". Steve Ballmer, CEO al celui mai mare producator de software din lume, a avut pentru prima data ocazia sa lanseze un sistem de operare al Microsoft, dupa ce a preluat compania din mainile lui Bill Gates acum un an. "Incercam sa facem PC-ul mai simplu, mai rapid si sa raspunda mai bine la dorintele utilizatorului", a rezumat Ballmer intentia Microsoft.
Cuvantul "simplu" in diverse forme si grade de comparatie a fost cuvantul cheie la lansarea din 22 octombrie, iar locul ales a vrut sa-l sublinieze apasat.
Click aici pentru istoria Windows.
"Am preferat ca de aceasta data produsul sa vorbeasca pentru el. Am preferat sa nu mai facem atat de mult marketing. Este o abordare diferita", a explicat Steven Guggenheimer, corporate vice president OEM (responsabil de relatia cu producatorii de computere care instaleaza sistemele de operare ale Microsoft pe echipamentele scoase la vanzare). Insusi numele produsului, Windows 7, adica al saptelea sistem de operare al Microsoft, vrea sa sublinieze ca doar produsul este important si nimic altceva. Nici macar numele.
Este posibil ca atmosfera economica tensionata din SUA, cu un somaj de 10% si discutii interminabile despre anularea bonusurilor pentru managerii de la varful companiilor care au avut nevoie de ajutorul statului, sa fi determinat compania americana sa fie mult mai discreta si sa caute o lansare cu accentul pus pe eficienta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro