Pro si Contra blog de companie

Postat la 18 iulie 2006 1 afişăre

PRO

  • Apropie compania de consumatori
  • Scade costurile departamentului PR
  • Rezultatele unei campanii abile de imagine pot fi usor si rapid analizate
  • Un blog interesant si bine scris atrage mai usor vizitatori decat un site oarecare datorita retelei de link-uri de pe alte bloguri

 

CONTRA

  • Este un mediu dificil de controlat
  • Poate duce la scurgeri de informatii
  • Sunt greu de gasit specialisti care sa puna la punct campanii adaptate Internetului
  • Compania este mai expusa aparitiei unor valuri de critici de la consumatori si trebuie sa aiba abilitatea de a reactiona corect

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Pro si Contra blog de companie
/business-hi-tech/pro-si-contra-blog-de-companie-1006457
1006457
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.