Pro si Contra blog de companie
PRO
- Apropie compania de consumatori
- Scade costurile departamentului PR
- Rezultatele unei campanii abile de imagine pot fi usor si rapid analizate
- Un blog interesant si bine scris atrage mai usor vizitatori decat un site oarecare datorita retelei de link-uri de pe alte bloguri
CONTRA
- Este un mediu dificil de controlat
- Poate duce la scurgeri de informatii
- Sunt greu de gasit specialisti care sa puna la punct campanii adaptate Internetului
- Compania este mai expusa aparitiei unor valuri de critici de la consumatori si trebuie sa aiba abilitatea de a reactiona corect
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro