Pro si Contra blog de companie
PRO
- Apropie compania de consumatori
- Scade costurile departamentului PR
- Rezultatele unei campanii abile de imagine pot fi usor si rapid analizate
- Un blog interesant si bine scris atrage mai usor vizitatori decat un site oarecare datorita retelei de link-uri de pe alte bloguri
CONTRA
- Este un mediu dificil de controlat
- Poate duce la scurgeri de informatii
- Sunt greu de gasit specialisti care sa puna la punct campanii adaptate Internetului
- Compania este mai expusa aparitiei unor valuri de critici de la consumatori si trebuie sa aiba abilitatea de a reactiona corect
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro