TCO si ROI la cea mai buna imprimanta
Cea mai buna imprimanta: fiecare utilizator are cerinte specifice, individuale de imprimare, in functie de aplicatiile utilizate, de volumul lunar de lucru, de suportul de imprimare, de tipul de documente tiparite etc. Prin urmare, nu exista o cea mai buna imprimanta universala.
Cea mai buna imprimanta: fiecare utilizator are cerinte specifice, individuale de imprimare, in functie de aplicatiile utilizate, de volumul lunar de lucru, de suportul de imprimare, de tipul de documente tiparite etc. Prin urmare, nu exista o cea mai buna imprimanta universala.
Factori de interes major pentru grupul decizional au devenit nu doar costurile directe, cum ar fi cele de operare - costul de tiparire pe pagina - ci si costurile indirecte: costurile de intretinere, costurile de inlocuire a consumabilelor (cilindri, developer), costurile de administrare, costurile aferente suportului de tiparire, consumului de energie. Incluzand toate costurile directe si indirecte mai sus mentionate, TCO a devenit principalul criteriu de diferentiere a echipamentelor diversilor producatori.
Sa luam un exemplu: producatorul Kyocera Mita, pe baza acestor aspecte economice ale deciziei de achizitie a unei imprimante, a dezvoltat o tehnologie proprie - ECOSYS - capabila sa reduca substantial costul total de proprietate si exploatare a imprimantelor. Conceptul de baza al noii tehnologii, care guverneaza proiectarea si producerea oricarei componente a imprimantei - inclusiv cilindru, developer si toner -, este maximizarea duratei de viata.
Prin urmare, Kyocera Mita ECOSYS extinde durata de viata a cilindrilor catre durata de viata a imprimantelor (3 ani sau pana la 500.000 pagini), singurul consumabil fiind tonerul. Rezultatul este o evidenta reducere a costurilor de operare, eliminandu-se risipa si costurile specifice imprimantelor laser conventionale care necesita inlocuirea simultana a cilindrului, developer-ului, cleaner-ului si a toner-ului.
Fiabilitatea este, de asemenea, urmarita de toti producatorii. Toate aceste aspecte sunt resimtite tot mai accentuat de catre utilizator si de aceea ei devin din ce in ce mai sensibili la argumentele in favoarea reducerii costurilor, mai ales in conditiile in care costul consumabilelor si al service-ului unei imprimante depaseste de cateva ori pretul de achizitie al imprimantei respective.
Horia ChiTu, director executiv, Scop Computers
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro