Telekom aduce în România o inovaţie destinată angajaţilor care efectuează călătorii de afaceri frecvente şi au nevoie de un volum de trafic de date considerabil
Global Corporate Access (GCA) este o soluţie de tip cloud ce se adresează tuturor companiilor ai căror angajaţi efectuează călătorii de afaceri frecvente şi care au nevoie de un volum de trafic de date considerabil, pentru a putea lucra de oriunde în lume şi în orice moment.
Elementul de noutate:
Soluţia GCA elimină costurile privind traficul de date mobile în roaming. Utilizatorii pot opta pentru serviciul de bază, dar şi pentru servicii suplimentare pentru acces la internet în zbor, atunci când este necesar. Soluţia are avantajul de a fi implementată rapid, fără costuri iniţiale sau investiţii din partea clientului.
Soluţia a venit ca urmare a necesităţii de educare a pieţei cu privire la beneficiile utilizării serviciilor cloud, mai precis în privinţa fiabilităţii. Studiile arată că în special companiile mici nu se simt în siguranţă să îşi plaseze toate informaţiile vitale pentru operarea companiei într-un spaţiu virtual.
Efectele inovaţiei:
GCA permite acces la una din cele mai mari reţele Wi-Fi de business din lume, cu peste 2.700.000 hotspot-uri în peste 120 de ţări, în zone business precum aeroporturi, hoteluri (peste 72.000), avioane (2.150 aeronave ale 21 de companii aeriene), trenuri (în Germania, Elveţia, Marea Britanie, Irlanda, SUA, Japonia sau China), precum şi în restaurante sau alte locuri publice.
Soluţiile cloud generează reduceri ale costurilor companiilor de până la 40%. Alte avantaje ale soluţiilor cloud sunt creşterea accesibilităţii serviciului (oferirea de soluţii complete de la un singur furnizor, beneficiind de servicii de suport 24/7), flexibilitate şi viteză de reacţie (ajustarea soluţiilor şi posibilitatea de a reacţiona imediat pentru remediarea disfuncţionalităţilor). Soluţiile cloud cresc, de asemenea, stabilitatea serviciilor IT, fiind găzduite în centre de date care asigură integral redundanţa serviciilor.
Descriere:
Soluţia GCA a fost implementată în portofoliul companiei în patru luni. La proiect au lucrat 30 de persoane din cadrul a 12 departamente. Serviciul are o aplicaţie dedicată, cu interfaţă simplu de folosit. Aceasta permite conectarea automată la reţeaua Wi-Fi, detalii legate de trafic, un istoric al conectărilor, precum şi limitări şi alerte pentru conexiunile de date mobile. Totodată, efectuează căutări automate ale hotspoturilor Wi-Fi GCA şi pune la dispoziţia utilizatorului un mini-browser pentru conexiunile care cer autentificarea prin intermediul unui browser web. Aplicaţia este disponibilă pentru computere (cu sisteme de operare Windows sau OSX), dar şi pentru tablete sau smartphone-uri (cu sisteme de operare iOS, Android sau Windows).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro