NECUNOSCUTUL DIN MAGAZIN

Postat la 30 ianuarie 2006 1 afişăre

Spune-mi cum cumperi ca sa-ti spun cine esti." Psihologii impart in mai multe categorii oamenii care folosesc mersul la cumparaturi ca terapie antistres.

"Spune-mi cum cumperi ca sa-ti spun cine esti." Psihologii impart in mai multe categorii oamenii care folosesc mersul la cumparaturi ca terapie antistres.

DEVORATORUL Este cel care manifesta o lacomie pentru consum, pentru acumularea obiectelor. Un astfel de om simte nevoia cantitatii, de a poseda cat mai multe bunuri pentru a-si umple un gol interior aparut din diverse cauze, cea mai des intalnita fiind privarea de afectiune.

COLECTIONARUL Este cel care colectioneaza cu precadere o anumita categorie de obiecte. In aceasta categorie se incadreaza marii colectionari care cumpara obiecte de arta sau decorative pentru a se bucura de ele, dar si femeile care sunt pasionate, spre exemplu, de posete sau pantofi.

NARCISISTUL Este tipul de cumparator care achizitioneaza din mandrie, din ambitie, pentru a-si sublinia statutul social - cel care vrea o masina cat mai scumpa sau ultimul tip de telefon mobil. Pentru el, shopping-ul este un mod de a-si consolida apartenenta la un anumit grup social si la un anumit stil de viata.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
NECUNOSCUTUL DIN MAGAZIN
/cover-story/necunoscutul-din-magazin-1048238
1048238
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.