Repere in 2005

Postat la 21 decembrie 2005 1 afişăre

DISCOUNTERII: Intrarea a trei nume internationale pe piata de discount (Plus, Kaufland si Penny), plus magazinele autohtone miniMAX Discount fac din 2005 un an istoric pentru retailul din Romania.

Repere in 2005

DISCOUNTERII: Intrarea a trei nume internationale pe piata de discount (Plus, Kaufland si Penny), plus magazinele autohtone miniMAX Discount fac din 2005 un an istoric pentru retailul din Romania.
TRANZACTII: Doua retele de comert dezvoltate in Romania au fost vandute in cursul acestui an (Artima si La Fourmi), in ambele cazuri fraiele fiind preluate de fonduri de investitii.
COMPETITIA: In timp ce Metro, primul retailer international care a abordat Romania in urma cu 10 ani, intra in faza de consolidare, altii abia acum isi fac intrarea (cazul discounterilor). Pentru cei care au intrat in Romania in anii trecuti, 2005 a insemnat o avalansa de deschideri de magazine (Carrefour, Cora, Selgros, Bricostore, Praktiker). 

De urmarit in 2006

RECORD: Inaugurarea, pana la finele anului viitor, a celui mai mare complex comercial din Romania si din regiune - Baneasa (Bucuresti), care va reuni un hypermarket (Carrefour), un magazin de bricolaj (Bricostore), primul mall de mobila din Romania (Mobexpert), un magazin cash & carry (Metro), dar si alte magazine care inca nu s-au anuntat.
HYPERMARKETURILE: Numarul de nume noi de pe piata romaneasca va creste prin aparitia diviziei de hypermarket a grupului Metro. In acelasi timp, este de asteptat ca si francezii de la Auchan sa deschida un magazin in Capitala.
ROMANII: Antreprenorii romani din retail (ca Univers’all, Trident, Mara) si-au declarat intentia de a-si dezvolta in continuare afacerile.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Repere in 2005
/cover-story/repere-in-2005-1047764
1047764
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.