Repere in 2005

Postat la 21 decembrie 2005 1 afişăre

EXPANSIUNE: Altex a continuat sa deschida magazine cu suprafete mari, cu efect direct asupra cresterii vanzarilor. PREMIERA: Credisson a fost prima companie de credit de consum achizitionata de un investitor strategic: Cetelem - BNP Paribas.

  • Repere in 2005

EXPANSIUNE: Altex a continuat sa deschida magazine cu suprafete mari, cu efect direct asupra cresterii vanzarilor.

PREMIERA: Credisson a fost prima companie de credit de consum achizitionata de un investitor strategic: Cetelem - BNP Paribas.

ASOCIERE: Domo a incheiat un parteneriat cu Kaufland pentru a deschide magazine in centrele retailer-ului german.

  • De urmarit in 2006

STRATEGIE: Dezvoltarea conceptului Flanco World, cu suprafete de circa 3.000 mp, de catre noul Flamingo care include Flanco.

CONCURENTA VESTULUI: Intrarea primului investitor strategic din domeniu. Posibil Media Markt.

SEMNE DE INTREBARE: Ramane de vazut cum se vor descurca jucatorii mai mici in conditiile consolidarii pietei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Repere in 2005
/cover-story/repere-in-2005-1047768
1047768
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.