Românul care vinde parfumuri şi cosmetice de 900 de milioane de dolari în Statele Unite ale Americii
David Suliţeanu este CEO al Sephora Americas, o companie cu 6.000 de angajaţi şi venituri anuale de aproape un miliard de dolari.
"Mâine plec spre Alaska şi voi vedea mai mulţi urşi Grizzly decât oameni. Se pare că Grizzly au o calitate a vieţii mult mai bună decât a noastră. A, şi voi fi într-un loc fără semnal. Abia aştept!", a postat pe Facebook săptămâna trecută David Suliţeanu, CEO al Sephora, după anunţul făcut de companie legat de retragerea sa din jobul din ultimii 13 ani. De la 1 ianuarie, David Suliţeanu va fi înlocuit la conducerea Sephora cu Calvin McDonald, fost CEO al Sears Canada. Suliţeanu va prelua de la aceeaşi dată rolul de CEO al Kendo Brands, o nouă linie de business dezvoltată tot de către grupul LVMH, proprietarul Sephora, care este centrată pe crearea şi achiziţia de noi branduri din piaţa de beauty.
Momentan, portofoliul Kendo cuprinde branduri precum Ole Henriksen, Kat von D, Formula X şi Marc Jacobs Beauty, altele fiind în curs de lansare. „David Suliţeanu a fost instrumental în dezvoltarea Kendo, care cuprinde acum 200 de branduri de beauty", arată un comunicat al Sephora. „Sunt foarte încântat de oportunitatea de a continua munca mea în grupul LVMH şi Sephora pentru a creşte acest nou model de business care în urmă cu câţiva ani era doar o idee.„ Voci din industria americană de retail spun însă că plecarea lui Suliţeanu de la conducerea Sephora este de fapt retragerea sa treptată din business.
„Domnul Suliţeanu nu este de acord să dea declaraţii pentru articole despre el însuşi; de fapt, nu dă aproape niciodată interviuri", a răspuns aproape instantaneu după trimiterea solicitării de interviu Victoria Weld, PR-ul Sephora Americas. Informaţiile despre David Suliţeanu sunt într-adevăr puţine şi rareori este citat managerul de origine română, ai cărui părinţi au emigrat în SUA după al doilea război mondial.
Revistele de peste ocean spun despre Suliţeanu că a revoluţionat industria de beauty din America de Nord, prin crearea unei noi experienţe de shopping. În timpul mandatului său, reţeaua Sephora s-a extins cu mai mult de 330 de magazine, a deschis piaţa din America Latină, s-a dezvoltat parteneriatul cu JC Penney, prin care au fost create boutique-uri Sephora în mai mult de 400 de magazine, şi a fost lansat conceptul de Beauty Insider, programul de loialitate preluat ulterior în reţeaua Sephora din întreaga lume.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro