Antreprenorul român care a renunţat la vacanţă pentru a se implica într-o nouă afacere
Dragoş Anastasiu, preşedintele Eurolines, a cărui afacere a împlinit anul acesta 20 de ani, a renunţat în 2015 la vacanţă pentru a se dedica în totalitate celei mai noi investiţii în care s-a implicat, complexul hotelier Green Vilage, din Sfântu Gheorghe.
Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, din care fac parte 14 companii cu activităţi în transporturi şi turism, este unul dintre managerii cu experienţă în industria turismului.
Dragoş Anastasiu deţine peste 50 de agenţii de turism pe piaţa românească şi a încheiat un parteneriat cu operatorul din turism TUI Travel, lider european pe piaţa de servicii turistice, prin care pachetele de vacanţă ale TUI se vor găsi în reţeaua de agenţii a omului de afaceri.
Începând cu 20 septembrie 2011, agenţiile Eurolines, condusă de Dragoş Anastasiu, oferă pachete de vacanţă sub numele TUI Travel Center prin Eurolines. Aceste agenţii vor opera sub conceptul de Travel Hypermarket. Astfel, clienţii vor găsi atât produse TUI, cât şi produse ale altor branduri germane şi româneşti. Agenţiile Eurolines sunt un canal de distribuţie atât pentru produsele proprii, create de touroperatorul Nova Travel, cât şi pentru ofertele partenerilor externi şi interni. Dragoş Anastasiu a cumpărat în 2004 Nova Turism, care realizează în prezent pachetele de vacanţă.
Venirea TUI pe piaţa din România, în parteneriat cu Eurolines, compania lui Dragoş Anastasiu, ar trebui să fie pentru segmentul local de turism ce a fost venirea H&M pentru zona de modă. Un nou stil, o cu totul altfel de strategie pentru vânzarea de vacanţe.
Grupul Eurolines, cu afaceri de 94 milioane de euro în 2014 din turism şi transportul de persoane cu autocarul, va atinge anul acesta, potrivit estimărilor companiei, vânzări de 100 de milioane de euro.
„În 2014 am atins 94 de milioane de euro pe grup, cu o creştere de 30% per total. Anul acesta împlinim 20 de ani de activitate şi estimăm o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro“, spunea recent Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines. Anastasiu precizează că factorul principal pe care s-a bazat compania în realizarea creşterii de 30% din 2014 a fost brandul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro