Tineri manageri de top 2016: Ruxandra Vodă, director comunicare Telekom România

Autor: Florin Casota Postat la 24 decembrie 2016 708 afişări

Tineri manageri de top 2016: Ruxandra Vodă, director comunicare Telekom România

39 DE ANI   /   DIRECTOR COMUNICARE,  GRUPUL DE COMPANII TELEKOM ROMANIA   /   TELEKOM ROMANIA

Venituri totale Telekom Romania  Communications şi Telekom Romania Mobile Coomunications la finalul anului 2015: peste 1 miliard de euro

Ruxandra Vodă are experienţă de aproape 20 de ani în comunicarea corporativă, comunicare integrată de marketing şi comunicare instituţională, atât în agenţie, cât şi în companii multinaţionale. În prezent este director de comunicare în cadrul grupului de companii Telekom Romania, unde coordonează o echipă de 21 de oameni care se ocupă de mai multe discipline din zona de corporate communication, printre care comunicarea externă, social media sau responsabilitate socială corporativă şi mediu. Ruxandra Vodă şi-a început cariera în PR în 1998, la un operator telecom, apoi a condus o divizie de relaţii publice în cadrul unui grup de publicitate, unde a lucrat până în 2004.

A intrat în zona de brand şi marketing communication la un retailer electro-IT, iar din 2009 face parte din echipa Telekom Romania. Despre parcursul ei în carieră spune că „am crescut pas cu pas şi am învăţat treptat; nu aş spune că am făcut salturi. Am trecut prin fiecare job cu seriozitate, am aprofundat fiecare proiect. M-am dezvoltat atât pe verticală, cât şi pe orizontală. Nimic nu a venit «pe tavă», am construit continuu“. Consideră că rebrandingul Romtelecom şi Cosmote în Telekom Romania a fost un proiect complex şi „un moment din istoria mea profesională de care sunt mândră“. Şi spune că „anul trecut a fost marcat de numeroase acţiuni şi iniţiative în cadrul companiei, care au continuat eforturile de transformare a organizaţiei, de asumare a noilor obiective strategice şi, nu în ultimul rând, de consolidare a noii culturi organizaţionale“.

Ruxandra Vodă este licenţiată în jurnalism la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii Bucureşti şi masterandă în Comunicare Audio-Vizuală la SNSPA.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.