Business Magazin - ediţie tematică: Asigurarea ca investiţie
Revista Business Magazin prezintă, în ediţia din 2 iunie, ce înseamnă piaţa de asigurări corporate. Ce produse de asigurare folosesc companiile? Ce îşi pot asigura companiile? Care sunt produsele de asigurare din portofoliul celor mai mari jucători de pe piaţa autohtonă şi care sunt diferenţele dintre acestea şi cele din pieţele mai dezvoltate? Care sunt costurile pentru astfel de produse?
Câteva dintre principalele teme ale revistei Business Magazin "Asigurarea ca investiţie":
- Cine sunt clienţii principali ai produselor de asigurări corporate – cum a evoluat cererea de la companiile multinaţionale spre companiile româneşti?
- Ce îi determină pe managerii şi proprietarii de business să încheie poliţe de asigurări/ să aibă programe integrate de asigurări?
- Programele de asigurări pentru angajaţi - instrument de motivare a oamenilor sau instrument de eficientizare a afacerii?
- Proiecte şi produse speciale: asigurarea proiectelor de construcţii, infrastructură, tehnologii speciale sau garanţii extinse pentru diverse produse.
- Cine sunt specialiştii în domeniul asigurărilor? Ce studii au? Ce profil au? Cum sunt recrutaţi?
- Daunele: departament dedicat versus oameni specializaţi pe linii de daună.
Proiect susţinut de
Ediţia tematică “Asigurarea ca investiţie” a revistei Business Magazin este disponibilă, începând cu 2 iunie 2014, în reţelele Inmedio şi Relay.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro