Povestea limuzinei prezidenţiale româneşti. Care era maşina de suflet a lui Nicolae Ceauşescu

Postat la 20 august 2015 154 afişări

Povestea limuzinei prezidenţiale româneşti. Care era maşina de suflet a lui Nicolae Ceauşescu

Ca orice dictator grandoman, obsedat de cultul personalităţii, Nicolae Ceauşescu s-a înconjurat treptat de lucruri măreţe. Aşa că atunci când ilustrul conducător şi-a dorit o casă, poporul i-a dăruit una spaţioasă şi primitoare. Pe lângă multe alte destinaţii de vacanţă, respectiv vile de protocol în fiecare judeţ. Iar când cel mai iubit fiu al umanităţii a cerut o maşină, principalii producători autohtoni au dat tot ce aveau mai bun. De exemplu, Dacia a asamblat modelul Renault 20 în atelierele IATSA Ştefăneşti, rebotezându-l 2000. Se pare că Nicolae Ceauşescu n-a fost încântat de această maşină, fiind mult prea mică şi prea puţin opulentă pentru gusturile lui. Cu toate acestea, maşina de suflet a lui Ceauşescu a fost una autohtonă. 

Povestea limuzinei prezidenţiale româneşti. Care era maşina de suflet a lui Nicolae Ceauşescu

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
masina,
nicolae ceausescu
/actualitate/povestea-limuzinei-prezidentiale-romanesti-care-era-masina-de-suflet-a-lui-nicolae-ceausescu-14681252
14681252
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.