Afacerile MedLife cresc cu 37% dupa primul semestru
Operatorul de servicii medicale private MedLife a inregistrat in primul semestru al acestui an o cifra de afaceri in valoare de 23,8 milioane de euro, in crestere cu 37% fata de aceeasi perioada a anului 2010, cand valoarea cifrei de afaceri a fost de 17,35 milioane de euro.
Cresterea veniturilor inregistrate in primele sase luni vine pe fondul investitiilor sustinute pe segmentul de retail, dar si a achizitiilor si noilor investitii greenfield derulate in ultimele 12 luni. Printre cele mai importante proiecte in acest sens se remarca: lansarea unei noi linii de business - farmaciile PharmaLife, achizitia pachetului majoritar de actiuni a doua entitati medicale importante din tara - PDR Brasov si Genesys Medical Clinic, Arad, deschiderea Hyperclinicii MedLife Titan si a Spitalului de Pediatrie MedLife, prima unitate de acest tip din Europa Centrala si de Est.
"Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru MedLife o perioada de investitii strategice, orientate in special catre piata privata, independent de posibilitatile financiare accesate in parteneriat cu statul - de altfel, ponderea veniturilor inregistrate in baza fondurilor obtinute de la CNAS in structura cifrei noastre de afaceri reprezinta sub 8%, urmand ca acest procent sa continue sa se diminueze pana la sfarsitul anului curent, in corelare cu noile masuri legislative/ordine ale Ministerului Sanatatii si ale CNAS", a declarat Mihail Marcu, presedinte CA MedLife.
"Este de mentionat faptul ca desi aceste masuri ale autoritatilor ne afecteaza direct veniturile, suntem multumiti de aceasta initiativa prin care se stipuleaza pentru prima data obligativitatea pastrarii uniformitatii in aplicarea acestora, fapt ce va conduce implicit la inexistenta unor contracte semnate prin negociere directa, prin urmare la o transparenta mai mare.
"
Potrivit reprezentanţilor MedLife, segmentul de retail (fee-for-service) are o pondere de 66% din valoarea totala a cifrei de afaceri a companiei din primul semestru, acesta inregistrand o creştere in valoare absoluta de 48% fata de aceeaşi perioada a anului trecut. Pe segmentul abonamentelor corporate, MedLife a reusit sa isi consolideze poziţia de lider in special prin atragerea clientilor deserviti anterior de concurenta, in conditiile in care aceasta piata se afla inca in scadere. Rezultatele din primele sase luni arata ca 500 de companii noi si respectiv 20.000 de abonati au ales serviciile MedLife.
MedLife a inregistrat in primul semestru din 2011 un numar total de peste 475 mii de pacienti, numarul mediu al pacientilor care apeleaza zilnic la serviciile de ambulatoriu fiind de peste 4.000.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=8506630&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro