BusinessWeek, scoasa la vanzare

Postat la 13 iulie 2009 12 afişări

Grupul McGraw-Hill a scos la vanzare saptamanalul Business Week, conform Bloomberg. Aceeasi sursa precizeaza ca banca pentru investitii Evercore Partners a fost angajata sa se ocupe de vanzarea publicatiei.

O sursa apropiata sustine ca situatia este rezultatul pierderii a 30 procente din vanzarile din advertising in cel de-al 2-lea trimestru al acestui an, avand in vedere recesiunea economica si competitia sporita in domeniul vanzarilor de publicitate.

Bloomberg adauga ca reprezentantii McGraw-Hill si Evercore Partners au refuzat sa comenteze.

Business Week a fost fondata in 1929 si are aproape 190 de angajati, conform website-ului sau. Publicatia are 4.8 milioane de cititori saptamanal din 140 tari. Potrivit Publisher Information Bureau, sapamanalul a suferit o scadere de 30 procente in vanzarile de publicitate din al 2-lea trimestru, pana la 43,9 de milioane de dolari, comparativ cu media industriei de 22 procente.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
businessweek,
media,
marketing
/actualitate/afaceri/businessweek-scoasa-la-vanzare-4636966
4636966
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.