Coty vrea afaceri de 25 de mil. de dolari
Coty Cosmetics Romania, unul dintre cei mai mari importatori de cosmetice decorative si produse de toaleta de pe piata locala, estimeaza ca va incheia anul fiscal (iulie 2008- iunie 2009) cu o cifra de afaceri de aproape 25 de milioane de dolari, cu aproximativ 15% mai mare fata de anul precedent.
“Daca ne uitam la primele doua luni ale anului fiscal 2009 (iulie si august 2008), putem afirma ca am depasit planul cu peste 7%, respectiv cu peste 20% fata de vanzarile anului trecut", constata Viorel Ognean, general manager Coty Cosmetics, comparand prima jumatate a anului calendaristic 2008 cu aceeasi perioada a anului trecut.
Ognean estimeaza un profit de 8-10% din cifra de afaceri, cu peste 20% mai mare in comparatie cu anul financiar anterior, cand vanzarile nete ale companiei au fost de 17,6 milioane de dolari. "Urmarim cresterea pe segmentul feminin si consolidarea pe segmentele marcilor barbatesti", dezvaluie Viorel Ognean strategia pe anul financiar in curs.
Potrivit datelor companiei, Coty Cosmetics este lider de piata pe segmentul parfumeriei feminine, avand o cota de piata de peste 30%. Cele mai mari vanzari le inregistreaza marca Celine Dion, care detine o cota de piata de 10%, marci precum Adidas, Prêt á Porter, Pierre Cardin, Kylie Minogue sau Chanson mentinandu-si cotele in jurul valorilor de 4-5%. In categoria parfumeriei pentru barbati Adidas este cea mai vanduta marca, cu o cota de piata ce depaseste 10%.
Pana la sfarsitul anului calendaristic Coty va lansa cate o gama noua a casei Kylie Minogue (Sexy Darling) si Kate Moss (Velvet Hour), precum si o editie limitata a gamei Pierre Cardin Duo (Pierre Cardin Duo Winter Edition). Totodata este programata si lansarea seturilor de Craciun pentru toate marcile din portofoliul companiei, program cu o pondere de peste 30% din cifra de afaceri anuala a Coty.
Conform datelor Euromonitor, volumul pietei romanesti a cosmeticelor (care include nu numai creme si lotiuni, ci si servicii de chirurgie estetica, produse de fitness si dieta) s-a ridicat in 2007 la 700 mil. euro. Conform datelor Coty, piata totala de cosmetice a crescut in prima jumatate a anului 2008 comparativ cu aceeasi perioada 2007, cu aproximativ 8% in volum si cu 7% la nivel valoric. Tendinta de crestere se va mentine si, cel mai probabil, la sfarsitul anului va putea fi inregistrata o crestere de volum de minim 10%, arata aceleasi date.
Coty Cosmetics Romania este prezenta pe piata locala din 1997, ca filiala locala a companiei Coty Inc. Compania, care concureaza la nivel local cu multinationale ca Procter&Gamble, Beiersdorf sau L'Oreal, importa in prezent game ce apartin diviziei Coty la nivel mondial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro