Dana Bulat: Cred că în perioada de criză s-a cules ce s-a semănat în anii precedenţi. Digitalizarea, agilitatea şi maturitatea echipei, spiritul antreprenorial şi-au spus cuvântul

Autor: Andra Stroe Postat la 02 iulie 2021 150 afişări

Dana Bulat: Cred că în perioada de criză s-a cules ce s-a semănat în anii precedenţi. Digitalizarea, agilitatea şi maturitatea echipei, spiritul antreprenorial şi-au spus cuvântul

Director generalUnited Media Services


Cifră de afaceri (2020):~ 35 mil. euro Număr de angajaţi: 62


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie este:

Well-beingul, sănătatea fizică şi mentală au devenit prioritatea zero pentru mine, fie că vorbesc de familia mea sau de echipa mea. Faptul că graniţele dintre munca la birou şi statul alături de familie s-au estompat, faptul că sursele de entertainment s-au diminuat considerabil, au adus şi mai acut în discuţie nevoia de time-out, de energizare şi de echilibru mental şi emoţional. A doua mare lecţie a venit din zona de business şi anume că în perioada de criză s-a cules ce s-a semănat în anii precedenţi. Digitalizarea, agilitatea şi maturitatea echipei, spiritul antreprenorial şi-au spus cuvântul, în contextul în care am reuşit să creăm şi o zona psihologică de confort şi siguranţă în rândul echipei, atât pe cât s-a putut într-o perioadă de maximă incertitudine pe toate planurile, atât cel profesional, cât şi personal.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

A fost aceea de a merge înainte, de a dezvolta şi mai mult echipa şi competenţele noastre, în paralel cu măsurile extreme de siguranţă şi work from home şi în ciuda mediului de business incert. Am consolidat şi mai mult know how-ul United în zona de digital asfel că după un an de pandemie, businessul nostru a crescut şi portofoliul de clienţi s-a diversificat.

—   Work from home sau de la birou?

După un an de work from home ne-am dat seama că pe viitor, sistemul hibrid şi flexibil va fi modul cel mai potrivit de lucru pentru echipa noastră. Vom îmbina zilele de venit la birou şi lucrat în echipă cu zilele de WFH, cu mai multă concentrare pe taskuri individuale şi meet-inguri externe care se vor desfăşura şi în continuare în cea mai mare parte online. După un an de lucrat de acasă, am început să venim prin rotaţie 1 zi/săptămână la birou, iar din vară vom permanentiza modul de lucru hibrid: 3 zile la birou, 2 acasă, pentru toată echipa.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:

Echipa noastră este formată în majoritate din oameni cu o putere interioară deosebită, cu o mare rezistenţă şi capacitate de adaptare la schimbări. Ne-am mobilizat rapid în primele săptămâni de pandemie şi am reuşit să venim cu un plan care a funcţionat: am comunicat mult între noi, pe layere de management dar şi în echipa extinsă, am fost oneşti unii cu alţii şi ne-am sprijinit reciproc atunci când a fost cazul. Faptul că ştim cu toţii că avem un obiectiv comun, acela de a fi alături de clienţii noştri şi a genera valoare adăugată businessului lor, ne-a mobilizat mereu cu succes.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Fiica mea este sursa mea de energie. Faptul că am lucrat un an de acasă, în contextul în care şi ea a învăţat mai mult online, ne-a făcut să stăm mai mult împreună şi acest lucru a fost un adevărat dar.

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

Colegii mei sunt cei care m-au inspirat în toată această perioadă. Modul în care ne-am sprijinit reciproc, rezistenţa lor, dorinţa lor de a merge înainte şi de a progresa, chiar şi în condiţii de stres major, m-au făcut şi pe mine să devin mai puternică.

—   Putere vs. feminitate:

Mult timp s-a cultivat faptul că cele două noţiuni se exclud. Exemplele din ce în ce mai numeroase de femei puternice, din zona de business, din politică externă sau din domeniul artistic şi sportiv, ne arată că dimpotrivă, cele două noţiuni nu numai că nu se exclud, dar că adevărata putere constă în asumarea feminităţii cu demnitate, curaj şi viziune.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.