Strauss investeste un milion de euro in cafenele
Grupul Strauss Romania (fostul Elite) a deschis astazi prima cafenea Doncafe la Bucuresti, urmand sa continue la anul cu alte trei locatii la anul.
Cafeneaua, rezultatul asocierii dintre Grupul Strauss si parteneri locali si straini, este amplasata in zona Piata Dorobanti, pe o suprafata de circa 250 de metri patrati, intr-un spatiu inchiriat.
"Intentionam ca in urmatoarea perioada sa deschidem alte 5-10 cafenele Doncafe, atat in Bucuresti, cat si in alte orase din tara, cum ar fi Brasov, Cluj, Timisoara sau Constanta", a declarat Matanya Schwartz, director general al Strauss Romania, adaugand ca la anul sunt planificate alte doua-trei deschideri.
Grupul Strauss a intrat in Romania in 1997, prin achizitia unei parti din compania Elite pentru ca de la inceputul acestui an, Elite sa-si schimbe numele in Strauss Romania. In luna august, compania a lansat brandul Doncafe (in locul fostelor branduri Elita, Selected si Fort), printr-o investitie de circa 15 milioane de euro.
Potrivit directorului general Matanya Schwartz, investitia planificata de Strauss in conceptul lantului de cafenele se ridica la aproximativ 1 milion de euro. Compania estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de 80 de milioane de euro, pe o piata a cafelei a carei valoare se ridica la 250 de milioane de euro.
Anul acestea, si alte companii producatoare de cafea au decis sa intre pe segmentul horeca. Este vorba de Kraft, care a deschis doua cafenele Jacobs pe locatiile fostelor cafenele Nestle si de grupul Romaqua, care a deschis cafeneaua Metropolitan in cadrul teatrului Metropolis din Bucuresti.
Cititi mai multe despre planurile Doncafe in Romania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro