Targul GoodWine vrea sa atraga minim 5.000 de vizitatori
Targul International de Vinuri GoodWine, organizat de compania de relatii publice Proactive Business Communication si agentia de publicitate Addveritas, vrea sa atraga 5.000 - 10.000 de vizitatori pe durata celor trei zile de desfasurare.
Targul va avea loc la Hotelul Pullman, in perioada 2-4 octombrie, iar organizatorii spera sa atraga un numar de 5.000 - 10.000 de vizitatori. Pretul unui bilet de acces este de cinci lei. "Organizarea evenimentului s-a ridicat la cateva zeci de mii de euro", a declarat pentru Business Magazin Ciprian Pasca, directorul general al agentiei de publicitate Addveritas. O parte din banii necesari organizarii evenimentului au fost atrasi din parteneriatul cu Reiffeisen.
Organizatori au drept obiective impunerea targului de vinuri ca cel mai important eveniment de profil din tara inca de la prima editie si realizarea unei mai bune interactiuni intre producatorii de vinuri, distribuitori si publicul larg.
Desi evenimentul a beneficiat de promovare inca de la inceputul acestui an, marii producatori nu au fost interesati sa participe. "Am fost surprinsi sa constatam ca a fost mai usor sa aducem producatori de vinuri din Chile, Italia sau Slovenia, decat sa ii aducem pe producatorii locali", a precizat Pasca, adaugand ca negocierile cu producatorii autohtoni au necesitat zeci de intalniri care nu au s-au concretizat in cele din urma.
Printre expozanti se numara Cramele Rotenberg, Domeniile Ostrov, Massucco Vini, Enira si Vinia.
Un alt eveniment similar este Vinvest, targul de vinuri organizat in Timisoara, care a ajuns la a sasea editie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro