Bătălia giganţilor: Nestle, Unilever şi Coca-Cola pun pe masă câte 4 miliarde de dolari pentru un business de nutriţie deţinut de GSK
Nestle, Unilever şi Coca-Cola sunt doar câteva dintre companiile care se luptă pentru businessul indian de nutriţie Horlick deţinut de GlaxoSmithKline. Giganţii pun pe masă peste 4 miliarde de dolari de fiecare în cadrul licitaţiei, potrivit unor surse citate de Reuters.
Ofertele iniţiale au fost depuse până luni, iar cei trei giganţi din zona de bunuri de consum sunt văzuţi drept favoriţi în cursa finală pentru un business care oferă o amprentă semnificativă într-o piaţă emergentă care creşte peste aşteptări.
Chiar dacă oamenii din India au fost puşi sub presiunea unei monede devalorizate şi a unor taxe crescute recent, populaţia ţării este în creştere, iar averile din ce în ce mai mari determină companiile mari să îşi încerce norocul în piaţa respectivă.
Nu a fost clar transmis ce alte companii mai participă în această cursă, însă este cunoscut faptul că Reckitt Benckiser, o companie dornică de a-şi înfiinţa propria operaţiune pe segmentul de sănătate şi nutriţie, nu a lansat nicio ofertă.
Horlicks a fost lansată drept o băutură pe bază de malţ a cărei reţetă datează încă din 1873, când doi britanici, James şi William Horlick, au fondat o companie în Chicago pentru a începe producţia de masă. Băutura a ajuns în India prima dată prin intermediul soldaţilor care au luptat în armata britanică în Primul Război Mondial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro