Berăria H merge în Iaşi şi vrea să dezvolte un proiect de regenerare urbană de peste 40 mil. euro pe platforma fostei Fabrici de Ţigarete. În Bucureşti, compania anunţă că a achiziţionat restaurantul Shorley din Grozăveşti, celebru în anii '90, împreună cu dreptul de utilizare a mărcii

Autor: Cristina Bellu Postat la 11 septembrie 2024 44 afişări

Berăria H merge în Iaşi şi vrea să dezvolte un proiect de regenerare urbană de peste 40 mil. euro pe platforma fostei Fabrici de Ţigarete. În Bucureşti, compania anunţă că a achiziţionat restaurantul Shorley din Grozăveşti, celebru în anii '90, împreună cu dreptul de utilizare a mărcii

Berăria H, companie care oprează cea mai mare berărie din sud-estul Europei, amplasată în Parcul Herăstrău, în locul Pavilionului H, un cunoscut centru comercial, precursorul mallurilor din ziua de astăzi, anunţă că a câştigat o licitaţie pentru un teren cu o suprafaţă de peste 30.000 de metri pătraţi în Iaşi, localizat pe platforma fostei Fabrici de Ţigarete, unde planifică să dezvolte un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iaşi va include şi alte proiecte comerciale din sfera divertismentului.

“Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiţie totală estimată la peste 40 de milioane de euro”, spune Vlad Dumitru, Manager General Berăria H.

Totodată, din informaţiile publice, adiacent locaţiei, autorităţile au în vedere amenajarea unui muzeu, iar în imediata vecinătate se află mai multe terenuri de sport.

De asemenea, Berăria H anunţă că a achiziţionat şi restaurantul Shorley din Bucureşti, atât clădirea, cât şi dreptul de utilizare a mărcii. Restaurantul Shorley, unul dintre primele deschise în Bucureşti în anii ’90, a devenit un reper pentru studenţimea din anii '90 - 2000 şi a atras numeroase celebrităţi de-a lungul vremii.

Oficialii companiei spun că poartă discuţii şi pentru locaţii în alte două oraşe din România.

Deschisă în toamna lui 2014, Berăria H a fost gândită încă de la început drept unul dintre cele mai întinse localuri din România, cu o capacitate de mii de locuri - 1.000 de locuri la exterior şi 2.000 la interior. Odată cu lansarea, berăria s-a axat şi pe evenimente, găzduind o serie de concerte.

Berăria H a fost construită după modelul celor din Germania, care au la rândul lor peste 1.000 de locuri.

Oficialii Berăria H spun că businessul este administrat prin patru firme, cu afaceri cumulate de 15 milioane de euro, e vorba de Positive Productions SRL, Beraria H SRL, Almost Perfect SRL şi HH Operations SRL. În ultimele trei, Vlad Dumitru e acţionar majoritar, arată platforma termene.ro.

Positive Productions e deţinută 100% de Elena Adriana Mihail. Aceasta din urmă, singură, are afaceri de 9 mil. euro (45 mil. lei). Spre comparaţie, anul trecut, Berăria H SRL a anunţat vânzări de aproape 25 mil. lei (5 mil. euro), plus 19%. Deşi businessul a crescut în ultimii ani, este încă departe de nivelul de dinainte de pandemie, când se apropiase de 40 mil. lei. Totuşi, profitul a fost de 9,5 mil. lei anul trecut, un nivel record pentru compania cu 43 de salariaţi.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.