Ce soluţie a găsit un retailer de optică pentru pacienţii care nu pot veni în magazin să îşi verifice dioptriile
Pentru că, în urma măsurilor luate de autorităţi, românii trebuie să rămână, cu excepţiile stabilite, izolaţi în case pentru a limita răspândirea coronavirusului, retailerul de optică Videt le oferă clienţilor care nu îşi cunosc dioptriile posibilitatea de a trimite prin curier ochelarii vechi, urmând ca reprezentanţii companiei să le comunice care sunt dioptriile pentru noua pereche de ochelari, oferind totodată livrare şi retur gratuit pentru orice tip de comandă online de ochelari de vedere.
„Încurajăm, totodată, protecţia ochilor împotriva luminii albastre: pentru că în această perioadă consumul de online şi TV a crescut semnificativ, încurajăm protecţia ochilor cu lentile cu filtru de oprire a luminii albastre”, spun reprezentanţii Videt.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro