Cum a descongestionat autostrada Bucureşti-Ploieşti traficul pe DN1: doar un sfert din maşini s-au mutat pe autostradă
Autostrada Bucureşti-Ploieşti, deschisă în vara anului trecut, a preluat doar un sfert din traficul de maşini de pe DN 1, echivalentul a circa 8.500 de autovehicule pe zi, arată estimările ZF pe baza datelor de la Poliţia Română.
Autostrada Bucureşti-Ploieşti, deschisă în vara anului trecut, a preluat doar un sfert din traficul de maşini de pe DN 1, echivalentul a circa 8.500 de autovehicule pe zi, arată estimările ZF pe baza datelor de la Poliţia Română.
Construcţia unei autostrăzi se justifică în general după trecerea pragului de 16.000 de vehicule pe zi, potrivit informaţiilor din piaţă.
Circa 5,5 milioane de autovehicule au tranzitat în perioada august 2012-februarie 2013 localitatea Bărcăneşti, unde se află un punct de supraveghere video a traficului rutier de pe DN 1 Bucureşti-Ploieşti, potrivit informaţiilor transmise de Poliţia România la solicitarea ZF. Numărul de autovehicule este în scădere cu 25% comparativ cu un an în urmă, când autostrada Bucureşti-Ploieşti nu era încă deschisă, astfel că dacă se ia în considerare un trafic similar cu cel de acum un an, doar un sfert din maşini preferă acum autostrada în locul DN 1.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro