Decizie surprinzătoare din partea Amazon: Compania va închide marketplace-ul din China
Amazon plănuieşte să închidă marketplace-ul pentru consumatorii din China în luna iulie, concentrându-se doar pe celelate linii de business din cea mai populată ţară de pe planetă, precum serviciile de cloud, potrivit unor surse citate de Reuters.
Consumatorii din China nu vor mai putea cumpăra bunuri de la terţi din ţară, dar vor putea în continuare să comande din SUA, Marea Britanie, Danemarca şi Japonia prin intermediul magazinului global Amazon.
Amazon se pregăteşte să închidă centrele de suport pentru marketplace-ul din China în următoarele 90 de zile.
Consumatorii chinezi vor putea în continuare să cumpere device-uri precum Kindle şi conţinut online de la Amazon. De asemenea, Amazon Web Services – divizia de cloud care vinde spaţiu de stocare şi computing power printr-o divizie enterprise – va rămâne în piaţă.
Marketplace-ul din China, care cuprindea produs atât de la comercianţi chinezi cât şi străini, a încercat să îşi facă loc în piaţa extrem de competitivă din China. Potrivit datelor companiei iResearch Global, maketplace-urile gestionate de Alibaba şi JD.com au deţinut 81,9% din piaţa din China anul trecut.
Amazon, cel mai mare retailer online, a cumpărat site-ul chinez de comerţ online Joyo.com în 2004 pentru 75 milioane dolari şi l-a rebranduit drept Amazon China în 2011.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro