Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 4,3% în primul trimestru
Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 4,3% în primul trimestru, datorită succesului modelelor Duster şi Dokker, dar în Franţa, cea mai mare piaţă a grupului Renault din care face parte, marca a înregistrat un declin de 12,6%.
Dacia a lansat la sfârşitul anului 2013 modelul Duster Phase 2, care a dus la înmatriculări ridicate în primul trimestru din 2014, se arată într-un comunicat al Renault.
Înmatriculările grupului Renault la nivel global au crescut cu 0,8% în primul trimestru al acestui an, la 641.588 de vehicule, conferind producătorului auto francez o cotă de 3%, pe o piaţă auto mondială aflată în urcare cu 1,7%.
Creşterea pieţei şi succesul noilor modele în Europa au compensat contractarea pieţelor din Rusia şi Brazilia.
Veniturile grupului Renault au crescut în primele trei luni cu 13,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 9,388 miliarde de euro.
În Europa, unde piaţa a avansat cu 8,9%, înmatriculările grupului au crescut cu 9,9%, susţinute de succesul modelelor Clio, Captur şi Twingo, asigurând o cotă de piaţă de 9,8%. Brandul Renault a înregistrat o creştere de 11,8%, datorită modelelor Clio 4, Captur and Twingo, care au consemnat creşteri ale înmatriculărilor de 17%, 27%, respectiv 40%.
În Franţa, înmatriculările grupului au urcat cu 3,1%, la 150.179 de vehicule, iar cele ale mărcii Renault cu 7,1%.
În urma rezultatelor peste aşteptări din primul trimestru, grupul Renault a revizuit estimările pentru 2015 referitoare la piaţa auto europeană, anticipând pe ansamblul anului o creştere de 5%.
În sudul Europei piaţa şi-a revenit puternic, în special în Spania, unde înmatriculările au crescut cu 44,9%, asigurând grupului o cotă de piaţă de 11,9%. Sandero a rămas lider de piaţă în Spania, în cazul vehiculelor vândute persoanelor fizice.
În Italia, a treia mare piaţă a grupului, înmatriculările Renault au avansat cu 28,3%, iar în Marea Britanie cu 18%.
Grupul Renault anticipează că cererea de pe piaţa auto globală va creşte în acest an cu 2%, iar pe piaţa europeană cu 5%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro