Kaufland a deschis un nou hipermarket în Vişeu de Sus, judeţul Maramureş, şi a ajuns la 174 de unităţi la nivel naţional
Retailerul german Kaufland a inaugurat un nou magazin în oraşul Vişeu de Sus, judeţul Maramureş, ajungând astfel la o reţea de 174 de unităţi la nivel naţional. Noul magazin este construit pe o suprafaţă totală de 5.250 mp, dintre care peste 3.000 mp sunt alocaţi spaţiului de vânzare, deschiderea acestuia generând 70 de locuri de muncă. Noul hipermarket Kaufland dispune de o parcare cu 228 de locuri, dintre care 8 pentru persoanele cu dizabilităţi şi 7 pentru părinţi. Totodată, clienţii au la dispoziţie 3 staţii de încărcare pentru maşinile electrice şi rastele pentru biciclete. Hipermarketul este prevăzut cu 14 case de marcat, dintre care 8 case express, de tip self check-out şi 6 standard, pentru plata rapidă a cumpărăturilor, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
’’În galeria comercială se regăsesc magazine şi servicii diverse, precum cofetăria Mignon, un magazin Inmedio, o farmacie Dr. Max, un ATM Euronet Services şi două spaţii de ridicare a coletelor <lockere>, Easybox şi Fanbox. Noul magazin integrează şi sisteme de colectare selectivă’’, se arată în comunicatul de presă al companiei.
Retailerul german Kaufland ţinteşte să atingă borna de 200 de hipermarketuri pe piaţa locală până în 2025, de la 174 de unităţi în prezent, ritmul de dezvoltare fiind unul constant, cu cel puţin zece deschideri noi inaugurate în fiecare an, potrivit unor informaţii furnizate anterior de oficialii companiei. Kaufland a intrat în România în 2005, când a deschis primele trei magazine. Apoi, în fiecare din anii care au urmat, compania a continuat să inaugureze hipermarketuri cu preţuri mici. Numărul deschiderilor a variat de la 3 la 14. În anul calendaristic 2022, Kaufland România a deschis 16 magazine noi, ajungând la o reţea de 160 de hipermarketuri. Acesta a fost cel mai alert ritm de expansiune de după 2014. Singurii ani din istoria Kaufland în România când au fost deschise mai multe unităţi au fost cei de început, 2006 şi 2007.
Ponderea locurilor de muncă generate de Kaufland în economia naţională a înregistrat o creştere constantă, de la 1,1% în 2018, la 1,7% în 2022. În anul financiar 2022, Kaufland a susţinut în total (direct, indirect şi indus) peste 90.900 de locuri de muncă prin activitatea desfăşurată în România, cu 65% mai mult faţă de anul 2018.
Retailerul german Kaufland a trecut în 2022 de borna de 16 miliarde de lei (3,2 mld. euro) cifră de afaceri în România, după o creştere de 15% comparativ cu anul precedent, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor. Compania a raportat în 2022 un profit de 884,3 milioane de lei, în uşoară scădere faţă de anul anterior, în vreme ce numărul mediu de angajaţi a crescut cu peste 300, ajungând la 13.827 de oameni. Compania se numără printre cei mai mari jucători de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 ţări, 148.000 de angajaţi şi o reţea de 174 de magazine în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro