Magazinul online Answear.ro îşi extinde portofoliul cu 30 de branduri şi lansează o platformă nouă în 2020
Magazinul online Answear.ro va adăuga 30 de branduri noi în decursul anului 2020, ajungând la un portofoliu de peste 350 mărci cu notorietate la nivel regional şi international, estimând astfel o creştere cu minim 30% a business-ului. Reprezentanţii businessului estimează că noile branduri din portofoliu vor fi dintre cele mai cerute şi mai căutate de clienţii companiei.
De asemenea, retailerul polonez va continua extinderea gamei de produse oferite de la brandurile de top pe care le vinde online, ca de exemplu Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess Jeans, adidas Originals.
„În 2020 ne propunem să continuăm creşterea businessului prin adăugarea de noi branduri în portofoliu. Avem deja nişte contracte semnate cu branduri de top care se numără printre preferinţele clienţilor noştri şi pe care urmează să le anunţăm la momentul oportun”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.
Pe lângă extinderea numărului de branduri de pe platformă, unul dintre obiectivele principale de anul acesta îl reprezintă investiţiile în tehnologie şi în experienţa pe care o oferă zilnic clienţilor săi. „Un prim pas în zona de dezvoltare va fi lansarea unei noi platforme a magazinului online – lansarea va avea loc chiar în această primăvară. Îi vom întimpina pe utilizatori cu un nou website, cu experienţă a utilizării îmbunătăţită şi o viteză mai bună de încărcare, iar îmbunătăţirile de utilizare se vor vedea şi la nivelul aplicaţiei mobile, care va avea şi ea parte de o transformare. Încă din 2019 explorăm adăugarea experienţei offline pentru magazinul nostru online, fie printr-un magazin fizic, fie prin pick-up point-uri şi sperăm să venim cu noi veşti în această privinţă cât de curând”, menţionează Raluca Radu.
În privinţa pieţei de fashion, conform cifrelor Euromonitor, aceasta a crescut cu 7% la nivelul României în 2019, iar estimarea echipei Answear este că în online creşterea a fost mai accentuată, un număr mare de români luând decizia de a face cumpărăturile de fashion de pe internet pentru a avea mai mult timp liber la dispoziţie. „Un număr mare de români au cumpărat în 2019 pentru prima oară fashion online. Sunt încă mulţi care nu au cumpărat niciodată îmbrăcăminte sau încălţăminte online şi de aici vedem în continuare potenţial de creştere a pieţei în 2020 prin îmbunătăţirea calităţii serviciilor”, spune Raluca Radu.
Potrivit raportului realizat de ARMO şi GPeC, o caracteristică importantă a anului 2019 a fost şi creşterea valorii medii a cumpărăturilor online pe majoritatea verticalelor de piaţă, iar pe categoria de fashion creşterea a fost de la 175,34 lei în 2018 la 185,58 lei în 2019.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro