Massimo Dutti lansează magazinul online în România
După şase ani de la intrarea pe piaţa autohtonă, Massimo Dutti va inaugura şi un magazin în mediul online.
Magazinul online va fi lansat în data de 19 martie pe site-ul massimodutti.com şi va pune la dispoziţia clienţilor colecţiile pentru bărbaţi, femei şi copii, precum şi accesorii, ochelari, genţi şi încălţăminte. Colecţiile Limited Edition vor fi, de asemenea, disponibile pentru clienţii din mediul online. Toate preţurile sunt exprimate în lei, iar expedierea comenzilor în magazinele Massimo Dutti va fi gratuită. Taxa pentru livrarea standard este de 18 lei, iar pentru expediere expres, de 45 lei.
Massimo Dutti reprezintă brandul premium al grupului Inditex, preţurile fiind, pentru o pereche de pantaloni bărbăteşti spre exemplu, de circa 300 de lei, pentru o pereche de pantofi variază între 549 şi 699 de lei în timp ce o rochie poate să coste circa 500 de lei, iar un sacou pentru femei poate să ajungă la 900 de lei, potrivit informaţiilor de pe site-ul brandului.
Primul magazin Massimo Dutti a fost deschis pe piaţa autohtonă în urmă cu şase ani, în cadrul centrului comercial Băneasa Shopping City din Bucureşti. În prezent, marca este prezentă pe piaţă cu un total de nouă magazine în Bucureşti, Cluj, Timişoara, Sibiu, Constanţa şi Iaşi.
Massimo Dutti este parte a grupului spaniol Inditex alături de alte opt mărci, fiecare pe un alt format de retail: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe. Grupul Inditex este prezent în peste 86 de ţări în mai mult de 6249 de magazine , cu vânzări totale care au depăşit 15 miliarde de euro în anul 2012.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro