Mirosul, ultima frontieră

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 15 iulie 2018 86 afişări

Mirosul, ultima frontieră

Mirosul de cafea, pâine sau prăjituri proaspăt scoase din cuptor poate face o casă aflată la vânzare să pară mai primitoare pentru potenţialii cumpărători, scrie Financial Times, motiv pentru care şi dezvoltatorii de lux încearcă să se folosească de diverse arome pentru a atrage clienţii, recurgând la specialişti parfumieri pentru acest lucru.

Un turn rezidenţial din Miami, One Thousand Museum, proiectat de regretata Zaha Hadid, a apelat, de pildă, la Dawn Goldworm, fostă la Avon sau Coty şi care a colaborat cu Valentino, Mercedes-Benz sau hoteluri din New York, pentru a crea mirosuri potrivite pentru holul, centrul de fitness, spa şi zona de piscină de pe acoperiş, ca să atragă cumpărătorii brazilieni doriţi pentru clădire.

La Londra, dezvoltatorii proiectului Buxmead au apelat la creatoarea de parfumuri Alexandra Soveral pentru a da locuinţelor propria lor identitate olfactivă, în încercarea de a atrage clienţi din diverse colţuri ale lumii.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.