Mirosul, ultima frontieră
Mirosul de cafea, pâine sau prăjituri proaspăt scoase din cuptor poate face o casă aflată la vânzare să pară mai primitoare pentru potenţialii cumpărători, scrie Financial Times, motiv pentru care şi dezvoltatorii de lux încearcă să se folosească de diverse arome pentru a atrage clienţii, recurgând la specialişti parfumieri pentru acest lucru.
Un turn rezidenţial din Miami, One Thousand Museum, proiectat de regretata Zaha Hadid, a apelat, de pildă, la Dawn Goldworm, fostă la Avon sau Coty şi care a colaborat cu Valentino, Mercedes-Benz sau hoteluri din New York, pentru a crea mirosuri potrivite pentru holul, centrul de fitness, spa şi zona de piscină de pe acoperiş, ca să atragă cumpărătorii brazilieni doriţi pentru clădire.
La Londra, dezvoltatorii proiectului Buxmead au apelat la creatoarea de parfumuri Alexandra Soveral pentru a da locuinţelor propria lor identitate olfactivă, în încercarea de a atrage clienţi din diverse colţuri ale lumii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro