Povestea limuzinei prezidenţiale româneşti. Care era maşina de suflet a lui Nicolae Ceauşescu
Ca orice dictator grandoman, obsedat de cultul personalităţii, Nicolae Ceauşescu s-a înconjurat treptat de lucruri măreţe. Aşa că atunci când ilustrul conducător şi-a dorit o casă, poporul i-a dăruit una spaţioasă şi primitoare. Pe lângă multe alte destinaţii de vacanţă, respectiv vile de protocol în fiecare judeţ. Iar când cel mai iubit fiu al umanităţii a cerut o maşină, principalii producători autohtoni au dat tot ce aveau mai bun. De exemplu, Dacia a asamblat modelul Renault 20 în atelierele IATSA Ştefăneşti, rebotezându-l 2000. Se pare că Nicolae Ceauşescu n-a fost încântat de această maşină, fiind mult prea mică şi prea puţin opulentă pentru gusturile lui. Cu toate acestea, maşina de suflet a lui Ceauşescu a fost una autohtonă.
Povestea limuzinei prezidenţiale româneşti. Care era maşina de suflet a lui Nicolae Ceauşescu
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro