PUTINA ISTORIE
Mystery shopping-ul" a fost la inceput o tehnica folosita de detectivii particulari. Companiile apelau la detectivi, cerandu-le sa afle daca angajatii lor erau curtati de firmele rivale.
"Mystery shopping-ul" a fost la inceput o tehnica folosita de detectivii particulari. Companiile apelau la detectivi, cerandu-le sa afle daca angajatii lor erau curtati de firmele rivale.
ANII 40: Compania
ANII 70-80: O alta companie
ANII 90: Popularitatea tehnicii de cercetare prin intermediul "clientului-spion" creste multumita Internetului, iar industria de "mystery shopping" creste rapid, devenind o metoda acceptata.
ANII 2000: Apar cateva pachete de software precum SASSIE si Prophet, care revolutioneaza industria.
SURSA: MYSTERY SHOPPING PROVIDERS ASSOCIATION
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro