Retailerul francez Auchan vrea să dezvolte o reţea de magazine de proximitate printr-un program de franciză. Ionuţ Ardeleanu, director general: Lucrăm de peste un an la consolidarea acestui model
Auchan România, unul dintre cei mai importanţi actori din comerţul alimentar local, lansează în piaţă propriul program de franciză, oferind antreprenorilor români posibilitatea de a-şi deschide un business la cheie în retail sub brandul Simply by Auchan.
„Lucrăm de peste un an la consolidarea acestui model, integrând şi experienţa acumulată în urma parteneriatelor de anvergură dezvoltate deja, şi suntem convinşi că am conturat un model de succes, un pachet complet de produse, servicii şi suport care ne diferenţiază în piaţă. Obiectivul nostru este să dezvoltăm acest concept şi să punem pe harta României cât mai multe magazine Simply by Auchan în următorul an”, spune Ionuţ Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Primul magazin în franciză Simply by Auchan a fost inaugurat astăzi, în oraşul Popeşti Leordeni din judeţul Ilfov, şi este o afacere de familie condusă de Alexandra Măgureanu, care motivează decizia de a intra în program prin prisma asocierii cu brandul, calităţii produselor, şi a preţurilor accesibile.
„Acest parteneriat este un sprijin extraordinar pentru antreprenori – atât prin asocierea cu un brand renumit la nivel naţional şi internaţional, cât şi prin expertiza comercială de care ai parte din primul moment şi care ajută la îmbunătăţirea gamelor de produse şi astfel la crearea unei diferenţe vizibile faţă de alte magazine din zonă.”, spune Alexandra Măgureanu.
Pentru a fi eligibil, un potenţial francizat trebuie să deţină un spaţiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 60-200 mp.
În calitate de francizaţi, antreprenorii care operează un magazin Simply vor beneficia de suport operaţional din partea Auchan, acesta constând în regândirea imaginii şi layout-ului magazinului, transformarea acestuia din punct de vedere al elementelor de modernitate, sugestii de îmbunătăţire a gamei, acces la o platformă de comandă a produselor, suport pentru redeschidere şi sprijin în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat.
De asemenea, francizaţii vor beneficia de un pachet de training ce conţine informaţii operaţionale despre universul Auchan, activitatea de comerţ sub brandul Auchan şi sistemul de franciză al retailerului.
Cu peste 430 de magazine în portofoliu, Auchan a dezvoltat în cei 18 ani de activitate un comerţ omnicanal şi o reţea multi-format, având în prezent 29 de hipermarketuri clasice, 4 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul automat Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, precum şi magazinul online auchan.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro