Diana Baicu: Oamenii ne spun de ce au nevoie în materie de înfrumuseţare şi noi facem apoi totul pentru a le oferi ceea ce caută
General Manager•TOP LINE EUROPA
Cifră de afaceri (2020): 14,6 mil. euro • EBITDA (2020): 1,2 mil. euro • Număr de angajaţi: 195
Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:
Am învăţat în pandemie că dacă eşti bine tu cu tine poţi face absolut orice pe plan personal şi profesional şi pentru comunitate. Că este mai important decât oricând să investeşti în sănătate şi să îţi placă ceea ce vezi în oglindă. Businessurile trebuie să se gândească de acum înainte mai mult ca niciodată la oameni şi să îi pună pe prim-plan.
Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:
Cea mai importantă decizie a fost de a accelera procesul de extindere a businessului şi digitalizare a acestuia. Nu am îngheţat investiţiile în perioada pandemiei, ci ne-am ţinut de planul de lansări, am investit în optimizări logistice şi digitalizare şi ne-am consolidat activitatea comercială. Am continuat să ne extindem chiar dacă nu a fost deloc simplu în special în perioada de lockdown.
Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:
Am investit mai mult ca niciodată în educaţia echipei noastre. Am organizat o serie de seminarii cu teme foarte actuale care s-au desfăşurat pe parcursul anului trecut şi care continuă şi în acest an şi care ne ajută să ne dezvoltăm abilităţile şi să dobândim altele noi. Am menţinut planul de lansări iniţial chiar dacă ne-am mutat online, în special în perioada de lockdown, apoi am făcut un mix între online şi offline respectând cu stricteţe măsurile de siguranţă şi distanţare. Am finalizat platforma proprie de e-learning şi am adăugat informaţii uşor de accesat şi folosit. Am făcut tot posibilul ca transparenţa, enlightmentul, distracţia şi spiritul de echipă să rămână părţi importante din toate activităţile noastre.
Work from home sau de la birou?
De la birou pentru că mă simt mai aproape de oameni. Am la dispoziţie toate produsele şi tehnologiile şi pot interacţiona cu consumatorii care ne vizitează magazinul sau showroomul şi cu colegii mei care vin pe rând la birou.
Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:
Sunt două locuri de fapt ‒ Silhouette, clinică de proaging şi remodelare corporală, unde cu ajutorul tratamentelor care folosesc ultimele tehnologii mă menţin în formă, precum şi studioul de yoga care s-a mutat online în ultimul an. Pentru mine este foarte important să fiu într-o formă fizică bună ca să pot face faţă provocărilor zilnice. Practic yoga zilnic şi asta mă ajută să rămân flexibilă din toate punctele de vedere şi să mă concentrez pe ceea ce consider că este de extremă importanţă în momentul de faţă.
Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:
Nu este vorba despre o persoană, ci despre mai multe. Inspiraţia şi informaţia vin întotdeauna de la consumatorii de beauty. Observ ce caută, ce îşi doresc, ce îi face să se simtă bine, cum folosesc şi integrează produsele şi tehnologiile de înfrumuseţare în viaţa lor zilnică. Învăţ şi mă inspir aşezându-mă pe alte locuri, interacţionând cu oamenii din afara industriei ceea ce îmi oferă mereu o perspectivă fresh şi nouă. Oamenii ne spun de ce au nevoie în materie de înfrumuseţare şi noi facem apoi totul pentru a le oferi ceea ce caută.
Putere vs. feminitate:
Nu cred că se exclud, ci dimpotrivă, în special în industria de beauty, în care activăm noi, feminitatea şi puterea se potenţează şi armonizează. O femeie puternică va şti întotdeauna să îşi pună în valoare feminitatea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro