Domino's Pizza, al doilea lant de livrari la domiciliu din lume vine in Romania. Vezi cu cine se va lupta (GALERIE FOTO)
Competitia de pe piata pizzeriilor incepe sa semene cu cea din SUA: numarul unu, Pizza Hut, dezvolta agresiv PHD, afacerea de livrari la domiciliu, iar Domino’s Pizza, numarul doi, va intra pe piata tot printr-o franciza, ca si Pizza Hut. Cei doi giganti au de luptat cu alte zeci de branduri dezvoltate local. Chiar daca unele suna tot a pizza de peste ocean.
Domino's Pizza, al doilea lant de pizzerii din SUA, va intra pe piata romaneasca din acest an printr-o franciza, achizitionata de omul de afaceri Ali Madadi, proprietarul grupului Radacini, potrivit unor surse din piata. Domino's Pizza va intra cu serviciul de livrari de pizza pe o piata unde este prezent de mai mult de doi ani si jumatate principalul sau concurent la nivel mondial, PHD (serviciul de livrare al Pizza Hut). De altfel, oficialii Pizza Hut au declarat pentru BUSINESS Magazin ca in urmatoarea perioada se vor axa tot mai mult pe dezvoltarea diviziei de livrari la domiciliu, care in prezent numara sase puncte, trei plasate stradal si trei in centre comerciale.
In Bucuresti sunt in prezent mai multe zeci de pizzerii cu livrare la domiciliu si, in plus, multe dintre restaurante au inceput sa ofere in ultimii ani livrare la domiciliu, pentru a diversifica paleta de servicii oferite, iar in ultimul timp pentru a compensa reducerea numarului de clienti care ies sa ia masa in oras. Dincolo de PHD, care este momentan singurul brand international aflat pe piata din Romania, sunt active mai multe zeci de branduri dezvoltate local de antreprenori romani sau straini, asa cum este cazul Jerry's Pizza, Trenta Pizza, Fabio Pizza, Gambino's Pizza, Cuptorul cu Lemne sau Zaza Pizza.
Avantajele unei afaceri de livrare la domiciliu sunt costul redus al investitiei comparativ cu un restaurant traditional, numarul mare de utilizatori de internet din Romania, mai ales in randul publicului tanar, dar si de faptul ca in Bucuresti cartierele sunt foarte dense si asta face livrarea mai usoara.
Chiar daca serviciile de livrare de pizza sunt prezente de mai multi ani in capitala, valoarea vanzarilor nu a ajuns inca la cea a altor segmente din domeniul fast-food, cum ar fi piata shaormariilor, estimata de BUSINESS Magazin la mai bine de 200 de milioane de euro anual. Pizzeriile cu livrare la domiciliu reprezinta o piata cu o valoare de circa 12 milioane de euro, dupa cum estimeaza Alfred Gerard Dauteuil, managerul lantului de pizzerii Jerry's Pizza.
Unul dintre cei mai importanti si mai vechi jucatori de pe aceasta piata, Jerry's Pizza a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro, in scadere cu 5% fata de 2008. "In prima jumatate a lui 2010, suntem deja cu 1,5% in plus fata de aceeasi perioada a anului trecut. }inta noastra pentru 2010 este o cifra de afaceri de peste 3 milioane de euro", spune Dauteuil, americanul care a venit in Romania imediat dupa Revolutie ca simplu turist, hotarand ulterior sa se stabileasca aici si sa-si deschida o afacere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro