Footprints For Retail | Homomorphism AI
Homomorphism AI este o tehnologie de inteligenţă artificială care are capacitatea de a prezice comportamentul fizic de cumpărare la nivel de consumator şi de grup prin colectarea şi fuzionarea tuturor datelor comportamentale din mediul offline şi din mediul online, la nivel de magazin.
Descrierea inovaţiei:
Compania Footprints este o companie de date şi inteligenţă artificială care lucrează cu retailerii pentru a transforma datele consumatorilor acestora într-un activ al afacerii, şi „care poate deveni cel mai important activ din portofoliul unei companii de retail printr-o strategie coerentă de transformare digitală în jurul datelor clienţilor.” Tehnologia Homomorphism AI permite comercianţilor să transforme traficul din magazinele lor în audienţe de media profitabile şi să prezică comportamentul lor de consum al clienţilor, colectând şi orchestrând datele de comportament ale cumpărătorilor (căutări, interacţiuni, vizite, achiziţii) din toate sistemele offline şi online ale retailerilor. Tototdată, identifică profilurile consumatorilor în mod automat, autonom, fără să fie nevoie de un efort extraordinar din partea lor.
Datele privitoare la comportamentul consumatorilor, la nivel individual, au valoare pentru un retailer „doar dacă pot prezice comportamentul de consum din viitor. Pentru că acest aspect este singurul care poate determina modul în care retailerul îşi îmbunătăţeşte şansele de a face mai mult profit, mai predictibil şi cu un efort şi marja de risc mai mici”. Investiţia în tehnologia proprietară de Inteligenţă Artificială a fost de 2 milioane de euro până în acest moment. Iniţiatorul proiectului este Dan Mărculescu, fondator şi CEO.
Elementul de noutate:
Unicitatea tehnologiei de inteligenţă artificială Homomorphism din Footprints este dată de capacitatea de a prezice comportamentul fizic al consumatorilor cu o precizie foarte mare, folosind datele generate de către persoane atât fizic, cât şi digital.
Efectele inovaţiei:
Evaluarea companiei a depăşit 5 milioane de euro şi are un impact major în scalabilitatea companiei. Footprints a fost inclusă astfel în programul global al Microsoft Pegasus ca parte din top 12 companii tehnologice ce au cel mai mare impact în viitorul modelului de retail. Potrivit reprezentanţilor companiei, beneficiile acestei tehnologii permit retailerilor fizici să activeze o nouă sursă de profit printr-un serviciu de advertising omnicanal, pus la dispoziţie în mod automat către brandurile de retail şi către agenţiile de media, să prezică şi să determine comunităţile locale, la nivelul fiecărui magazin din reţeaua lor, să crească frecvenţa vizitelor, şi să se extindă mai profitabil în comunităţi noi, cu mult mai mare predictibilitate, ajutând retailerii cu prezenţă fizică să genereze o nouă sursă de profit în 3 luni sau mai repede.
Dan Mărculescu, fondator şi CEO, Footprints
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro