Iulian Stanciu, fondator şi acţionar, eMAG: Cred că avem nevoie de mai mult curaj. Curajul de a trece graniţe, curajul de a construi un plan de business pe un termen mai lung
Carte de vizită:
1. Numele lui Iulian Stanciu este asociat invariabil cu brandul eMAG – cel mai puternic retailer din online-ul românesc şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune –, al cărui business îl conduce şi unde e acţionar minoritar.
2. Acelaşi antreprenor este şi proprietarul Flanco – al doilea jucător de pe piaţa de electro-IT – şi controlează şi distribuitorul de echipamente IT Network One Distribution (NOD), platforma Fashion Days, precum şi cea dedicată restaurantelor Tazz by eMAG. A investit însă şi în alte afaceri (Atelierele Pegas sau Berăria H, de pildă).
3. Spune că cel mai bun sfat l-a primit de la părinţi şi l-a aplicat întotdeauna: să fie politicos, fiindcă aceasta nu costă nimic.
4. Pasionat de programare din perioada şcolii, a declarat că aceasta l-a ajutat să dezvolte o gândire ordonată, să vadă lucrurile până la capăt şi să le ducă la bun sfârşit.
5. Dante International, compania care administrează eMAG, a înregistrat anul trecut afaceri de 4,5 miliarde de lei .
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro