Monica Iavorschi: Am fost profund impresionată să văd oameni care au făcut voluntariat în perioada de lockdown şi care s-au pus în slujba semenilor, asumându-şi conştient riscul contaminării din iubire pentru oameni
Director General • Kärcher România SRL
Cifră de afaceri (2020): 23 mil. euro • Număr de angajaţi: 98
Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:
Pandemia ne-a demonstrat că ţine doar de noi ca să tranformăm o criză într-o oportunitate, în măsura în care avem luciditatea de a accepta schimbarea şi a descoperi partea plină a paharului.
Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:
Decizia de a continua investiţiile care vizau performanţa pe termen mediu şi lung a fost una foarte bună şi am avut şansa să avem totală susţinere din partea grupului în acest sens. Cea mai importantă dintre investiţii este construcţia noului sediu Kärcher România. Din cauza contextului, data de început a lucrărilor s-a amânat cu câteva luni, însă planurile au rămas neschimbate.
Work from home sau de la birou?
După experienţa ultimului an am ajuns la concuzia că se poate lucra din afara biroului păstrând acelaşi nivel de performanţă şi eficienţă. Sunt categorii de evenimente care pot fi organizate chiar mai eficient în mediul online, cum sunt întâlnirile operaţionale, de organizare sau cele în care preponderent sunt prezentate informaţii. În astfel de situaţii am descoperit că economisim mult timp în varianta de întâlnire online. Totodată, sunt şi evenimente la care participarea fizică face diferenţa: sesiuni de brainstorming, workshop-uri de construire a unor proiecte sau planuri noi, meetinguri informale la care uneori apar idei senzaţionale doar din schimbul de energie şi pasiune dintre oameni. A fost o experienţă incredibilă să vedem cât de mult contează în vieţile noastre apropierea fizică de alţi oameni.
Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:
n primul rând, ne-am păstrat obiectivitatea şi optimismul şi, deşi sună paradoxal, am transmis constant mesaje pozitive echipei. (...) Cât priveşte comunicarea internă cu echipa, ea a avut o intensitate mult mai mare decât într-un an normal şi am comunicat permanent cu întreaga organizaţie toate deciziile importante de business cât şi performanţa de la finalul fiecărei luni.
Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:
Fără îndoială familia este pentru mine sursa de energie, de bucurie şi de stabilitate şi prietenii de suflet care, indiferent de context sunt alături de mine.
Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:
Am fost profund impresionată să văd oameni care au făcut voluntariat în perioada de lockdown şi care s-au pus în slujba semenilor, asumându-şi conştient riscul contaminării din iubire pentru oameni. Voluntarii care au mers la casele de copii şi centrele de îngrijire ale bătrânilor mi-au fost model de umanitate şi au fost o mare sursă de inspiraţie pentru mine.
Putere vs. feminitate:
Cu siguranţă ele nu se exclud şi am avut privilegiul să cunosc câteva femei care sunt pentru mine un model de viaţă. Puterea ca şi abilitate de a mobiliza oamenii şi a face să se mişte lucrurile, îmbrăcată într-o haină umană şi cu o doză mare de empatie are şansa să devină o forţă motrice energizantă care încheagă echipe şi inspiră oamenii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro