Natuzzi vrea peste hotare

Postat la 18 decembrie 2007 2 afişări

La trei luni dupa deschiderea magazinului Natuzzi din Bucuresti, Camelia Sucu, proprietara Class Mob, compania care detine magazinul, analizeaza impreuna cu reprezentantii grupului italian extinderea parteneriatului si peste granitele Romaniei.

Natuzzi isi doreste sa duca si in alte tari parteneriatul cu noi“, spune Camelia Sucu, precizand ca deja a vizitat cateva locuri in care ar putea fi deschise magazine. Camelia Sucu a inaugurat in septembrie un prim magazin monobrand al producatorului italian de mobila.

La aproape un an de la despartirea Class Mob de Mobexpert si la iesirea sa din actionariatul celui mai important grup din industria romaneasca a mobilei, in schimbul a circa 40 de milioane de euro primite de la fostul sau sot si partener de afaceri - Dan Viorel Sucu -, Camelia Sucu se concentreaza acum pe extinderea retelei proprii de magazine.

Class, fosta divizie de lux a Mobexpert, are cinci magazine in Romania, plus magazinul Natuzzi din apropierea Pietei Unirii. In 2008, urmeaza alte doua spatii Natuzzi in Constanta si Cluj-Napoca. „As vrea foarte mult sa deschidem anul viitor un magazin in alta tara, dar depinde si de partenerii locali cu care vom colabora“, spune Camelia Sucu, care adauga ca printre pietele vizate se numara Georgia sau Lituania. Mai ales ca experienta magazinului din Bucuresti este foarte buna. „Merge foarte bine“, sustine proprietara acestuia, care spune ca „nu a avut stoc de marfa cat as fi putut vinde“. In cele trei luni de la deschidere, magazinul a vandut „cu tot cu comenzi, mobila de 650.000 de euro“, spune Camelia Sucu.

Fiind femeia de afaceri cu cei mai multi bani in cont, dupa ce a primit cele aproape 40 de milioane de euro de la fostul sot, Camelia Sucu a fost asaltata imediat cu propuneri de investitii.

In afara de extinderea Class, ea a facut deja cateva investitii in real estate, respectiv cateva achizitii de terenuri, dupa cum spunea in urma cu trei luni intr-o discutie cu BUSINESS Magazin. Si intentioneaza sa faca mai multe parteneriate cu dezvoltatorii unor complexuri rezidentiale. Deocamdata, compania are un show-room in cadrul ansamblului rezidential Peninsula, dezvoltat de Neocity in cartierul Colentina.

Dar Camelia Sucu nu se multumeste doar cu achizitia de loturi, ci intentioneaza sa se implice in dezvoltarea imobiliara. Deocamdata, planul a fost amanat pentru anul viitor. „Probabil ca voi mai cumpara terenuri pana in primavara“, spune Sucu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
magazine,
Natuzzi,
grup,
parteneriat
/analize/comert/natuzzi-vrea-peste-hotare-2310663
2310663
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.