O companie merge contra timpurilor şii vrea sa deschidă magazine fizice când toată lumea se concentrează pe online
Compania românească Lila Rossa, înfiinţată în 2008, activă în domeniul produselor şi serviciilor din industria frumuseţii, pariază atât pe extinderea în mediul offline, dar şi în cel online. astfel, lila Rossa speră să ajungă la o reţea de şapte magazine fizice, să înceaPĂ activitatea pe platforma eMAG Marketplace din Ungaria, dar şi să înregistreze o creştere de aproximativ 20% la nivelul cifrei de afaceri, adică să depăşească pragul de 6 milioane de euro. Şi toate până la finalul acestui an.
Până la sfârşitul acestui an vrem să mai deschidem trei magazine fizice şi să listăm cât mai multe produse pe platforma eMAG Marketplace. Cred că la începutul anului următor vom intra pe piaţa din Ungaria, prin platforma eMAG Marketplace. Noi încercăm să automatizăm toate procesele şi toată legătura cu eMag şi, în momentul, acesta se lucrează intens la integrarea cu eMag în Ungaria, urmând ca apoi să facem pasul spre piaţa din Bugaria, tot prin plaforma eMAG Marketplace”, a spus în cadru emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace Bogdan Ene, marketing manager în cadrul companiei Lila Rossa.
Firma produce şi comercializează produse pentru manichiură, pedichiură, coafură şi frizerie, cosmetică, aparatură şi mobilier pentru saloane de înfrumuseţare. În 2020, compania românească a înregistrat afaceri de peste 5,2 milioane de euro în 2020, în uşoară creştere faţă de anul precedent, iar pentru anul în curs reprezentaţii Lila Rossa vizează un plus de circa 20%, ceea ce înseamnă peste 6,2 milioane de euro.
„Anul trecut, compania a înregistrat afaceri de 5,24 mil. euro, în creştere uşoară faţă de anul 2019, iar anul acesta avem ca obiectiv o creştere de aproximativ 20% a cifrei de afaceri.” Compania deţine în prezent patru magazine fizice în diferite centre comerciale din Bucureşti şi este activă şi în mediul oline printr-un site propriu şi dar şi pe platforma eMAG Maketplace. „Până în anul 2019, ne-am concentrat preponderent pe vânzările B2B – către reselleri activi atât pe piaţa din România, cât şi la nivel european. Dar de aproximativ de doi ani am început vânzările în segmentul B2C şi vizăm şi clienţii finali. Noi plănuiam de câţiva ani să intrăm şi pe acest segment, dar pandemia ne-a forţat oarecum să grăbim lucrurile.” Investiţia în logistică şi în site-ul propriu a fost de aproximativ 4 milioane de euro. Lila Rossa, companie înfiinţată în 2008, are în portofoliul de produse aproximativ 8.000 de articole şi produse de înfrumuseţare, ojă pentru manichiură – pedichiură, dar şi mobilier şi aparate pentru saloanele de profil, iar pe platforma eMAG Marketplace are listate în prezent circa 4.500 dintre acestea.
„În proporţie de 90% comercializăm produse pentru manichiură – pedichiură, iar restul de 10% sunt produse de frizerie, cosmetică, aparatură şi mobilier pentru saloane de înfrumuseţare. De la lună la lună extindem portofoliul de produse de pe platforma Marketplace. În momentul de faţă, vindem în România şi pe piaţa din Europa - vindem B2B către clienţi din Spania, Italia, Grecia”, a mai spus Bogdan Ene. El a adăugat că în 2020, având contextul pandemic care a împins oamenii să interacţioneze cât mai mult în mediul online, prin diferitele platforme – Zoom, Teams, Google Meeting şi altele –, clientele au achiziţionat oje în culori vii, puternice, dar şi gene false sau produse de epilat. De asemenea, aproximativ 40% din cifra de afaceri de peste 5,2 milioane de euro înregistrată de compania românească în 2020, adică puţin peste 2 milioane de euro au fost generaţi de vânzările online, din care 15% reprezintă vânzările înregistrate pe platforma eMAG Marketplace, iar 60% de mediul offline. Lila Rossa a început şi activitatea de producţie în urmă cu trei ani, astfel că în prezent produce într-o fabrică din Afumaţi, Ilfov, anumite game de oje şi lichide pregătitoare pentru manichiură şi pedichiură, produse care ajung şi peste graniţele României.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro