Stalinskaya a castigat 5% in cota de piata

Postat la 28 iulie 2010 258 afişări

Marca Stalinskaya, liderul pietei de vodca, a ajuns la o cota de piata valorica de 42% fata de 37% anul trecut. „Cota valorica de piata crescut permanent in ultimii patru ani, de la 34% in 2007 la 36% in 2008, 37% in 2009 si, respectiv, 42% in prezent”, a aratat Florin Radulescu directorul Grupului Prodal, detinatorul marcii Stalinskaya Vodka.

In 2010, Stalinskaya a obtinut Medalia de Aur la International Spirits Challenge, unul dintre cele mai prestigioase concursuri de profil, cu un juriu format din experti in domeniu provenind din 12 tari. Produsul a mai obtinut anul acesta o medalie de aur din partea DLG, organism lider in evaluarea calitatii produselor care se vand pe piata Germaniei.

Strategia de promovare pe perioada de vara se axeaza pe oferte speciale - in marile retele de retail (Carrefour, Cora, Real, Billa), consumatorii pot gasi pe rafturi noile pachete "Mix party", care contin o sticla de Stalinskaya de 0.7L litri si una de Coca- Cola la 1 L. Asocierea brandurilor din portofoliul Grupului Prodal cu cele apartinand The Coca-Cola Company a inceput inca de anul trecut.

Cele doua companii au lansat un parteneriat strategic, care a debutat cu o oferta speciala dedicata Sarbatorilor de Iarna - Wembley Dry Gin la pachet cu cea mai populara apa tonica din lume - Schweppes. "Ca si in cazul primei oferte, asocierea vodcii Stalinskaya cu Coca- Cola este absolut fireasca, atat din perspectiva popularitatii mixului de bauturi, cat si din cea a pozitiilor de lideri pe care cele doua marci le detin fiecare pe segmentul sau de piata", a precizat Radulescu.

Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune. Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor - Vodca Stalinskaya (42% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (51% cota de piata din valoare), conform studiilor ACNieslen.

Grupul Prodal a avut o cifra de afaceri de aproximativ 28 de milioane de euro in 2008, cu 23,4% mai mare decat anul anterior. Principalii competitori pe aceasta piata sunt Scandic Distileries, Alexandrion si Euroavipo.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Stalinskaya,
vodca
/analize/comert/stalinskaya-a-castigat-5-in-cota-de-piata-6741625
6741625
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.