Stejara Pircan: În ciuda dificultăţilor şi a incertitudinilor din fiecare zi, echipa eMAG a reuşit să înveţe din fiecare provocare şi să dea ce e mai bun pentru clienţi, pentru familiile lor, pentru organizaţie
Vicepreşedinte • eMAG
Cifră de afaceri (2019, pentru Dante International, care administrează brandul eMAG): 4,599 mld. lei • Profit (2019): 49,5 mil. lei • Număr de angajaţi: > 5.500
Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:
Ce am învăţat în pandemie este că singura constantă din viaţa noastră este schimbarea, că nu putem controla ce se întâmplă mâine, dar sigur putem controla cum reacţionăm la ceea ce se întâmplă mâine. Nu putem trece singuri o astfel de criză, ci doar în echipă. Iar pandemia de COVID-19 mi-a întărit convingerea că oamenii sunt cea mai importantă parte a companiei.
În ciuda dificultăţilor şi a incertitudinilor din fiecare zi, echipa eMAG a reuşit să înveţe din fiecare provocare şi să dea ce e mai bun pentru clienţi, pentru familiile lor, pentru organizaţie.
Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an
Am învăţat să construiesc încredere şi am învăţat să mă concentrez conştient pe dezvoltarea relaţiilor. În astfel de momente, toţi suntem vulnerabili şi încrederea ne ajută să mergem pe acelaşi drum, împreună. În această perioadă am investit mult mai mult timp în dezvoltarea relaţiilor puternice, de durată, cu partenerii, colegii şi prietenii.
Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:
Am construit încredere. De acolo am plecat. Apoi, am comunicat permanent şi ne-am definit aşteptări clare de la început cu privire la modul în care colaborăm în echipă, lăsând fiecăruia flexibilitatea de a-şi organiza activitatea individuală.
Am creat ocazii să interacţionăm online la fel de des cum o făceam la birou: am sărbătorit zile de naştere online, am trimis cadouri acasă colegilor, ne-am susţinut atunci când fiecare dintre noi a avut momente mai dificile în viaţa personală sau profesională. Ceea ce cred că a mai contribuit considerabil la binele comun a fost şi faptul că ne-am menţinut atenţia pe o mentalitate de creştere: creştere a businessului, creştere la nivel personal cu provocări în echipe pe diverse zone pentru a ne şi recompensa pentru atingerea obiectivelor.
Work from home sau de la birou?
Sunt o persoană activă, care preferă interacţiunea umană, reală, faţă în faţă, însă în ultimul an am descoperit şi beneficii ale lucrului de acasă. Organizaţia viitorului este o combinaţie hibridă între lucrul de acasă şi lucrul la birou, cele două vor coexista, iar procentul va fi definit de nevoile, priorităţile şi specificul fiecărei persoane în parte. Organizaţia noastră este receptivă la nevoile oamenilor ei, astfel că biroul va fi un spaţiu de întâlnire pentru echipe mixte de proiect, pentru întâlniri în care echipele vor dori să îşi întâmpine noii colegi sau spaţiul de întâlnire necesar pentru a construi relaţii mai puternice.
Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:
M-au ajutat şi motivat mereu joaca cu copiii mei şi sportul. Familia e întotdeaua sursa mea de energie şi confort.
Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:
Din viaţa profesională zic, fără să stau pe gânduri, Tudor Manea, directorul general eMAG, pentru lecţiile zilnice de rezistenţă. Pentru susţinere şi pentru motivare. Aşa am reuşit să depăşim obstacol după obstacol şi să transformăm fiecare provocare în oportunitate.
Putere vs. feminitate:
Cu toţii suntem un mix interesant de calităţi feminine şi masculine, care ies la iveală în proporţii diferite, în funcţie de situaţie. Cred că cel mai bine merg împreună: putere şi feminitate şi să reuşesc să trăiesc în echilibru.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro