Anita Nitulescu, Eurolife FFH Asigurări România: În activitatea mea, mă motivează viziunea. Cred în utilitatea asigurărilor, dar şi în adaptarea acestor produse la realităţile şi tranformările actuale ale societăţii
Număr de angajaţi: 60
CARTE DE VIZITĂ
• Pentru Anita Niţulescu, care are o carieră de peste 20 de ani în industria asigurărilor, realizările profesionale se leagă de dezvoltarea pe care Eurolife a avut-o în ultimii ani în zona diversificării de canale de vânzare şi lansării de produse noi, inovative pentru piaţa locală;
• Este de părere că în călătoria profesională a fiecăruia, indiferent de gen, competenţele sunt cele care ies în faţă: „Nu îmi amintesc să fi fost momente în care să fi simţit că lucrurile ar fi putut fi altfel dacă la masă ar fi stat un bărbat în locul meu. Dimpotrivă, cred că o femeie aduce de multe ori diplomaţia şi energia de a gestiona orice situaţie. Şi aş mai adăuga că din perspectiva rolului dublu pe care o femeie îl poate avea – profesionistă, dar şi mamă – noi, femeile, suntem cumva mai puternice; ne asumăm mai multe atât în relaţia de business, cât şi în cea personală, principalul obiectiv fiind mereu găsirea echilibrului între cele două lumi, fără de care nu am putea face performanţă pe niciun plan”.
În activitatea mea, mă motivează viziunea. Cred în utilitatea asigurărilor, dar şi în adaptarea acestor produse la realităţile şi tranformările actuale ale societăţii. Implicit, mă motivează dorinţa de a vedea această viziune de business realizată. Cu toate urcuşurile şi coborâşurile care ţin de o evoluţie, Şi care, fiecare separat constituie o lecţie de învăţat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro