Atentie la parcare!
Peste 40.000 de euro a costat cosmetizarea unui Rolls-Royce Phantom in Romania; nimeni nu a umblat la performantele masinii britanice, ci doar la aspect: Rolls-ul a fost imbracat complet in aur.
Insa combinatia pe trend este cea dintre automobil si aur. Aurul - galben, alb sau roz - inca atrage, mai ales in combinatie cu o limuzina sau un bolid, si asa foarte ravnite. Schmuckwelten, un muzeu de bijuterii din Germania, a mizat tocmai pe aceste lucruri cand a transformat un Porsche Boxter intr-unul dintre cele mai "rapide bijuterii" din lume, cu scopul clar de a-si atrage clienti.
Nemtii au inlaturat vopseaua initiala si au suflat toata masina cu aur, pentru un look cu adevarat inedit - un Porsche Boxter de 24 de karate. La propriu! Astfel de "piese" sunt prezente de cativa ani la saloanele de tuning auto si in sectiunile speciale ale fiecarui mare salon auto international, iar masinile aurite sau batute in diamante sunt din ce in ce mai cautate, chiar si in Romania.
La noi, investitiile variaza deocamdata intre 100 si 40.000 de euro, in functie de metalul pretios dorit si de partile ornamentale vizate. Emblema masinii costa in jur de 100 de euro; sunt deja o serie de automobile ce se mandresc cu o emblema, o masca a radiatorului sau un schimbator de viteze imbracat in metal pretios, dar cei mai multi clienti nu se mai limiteaza doar la atat.
Pentru acestia, este bine de stiut ca nu se pot placa cu aur decat elementele cromate, din metal sau orice alt material electro-conductibil, dupa cum spune Szabo Daniel, unul dintre pionierii acestei industrii. Real Gold, compania pe care o conduce, este distribuitor al acestui tip de tehnologie in Europa, Asia si Africa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro