Cum să pui artiştii pe tapet
Atunci când dorinţa de a alcătui o colecţie de artă se loveşte de preţul prea mare al lucrărilor ori de accesul dificil la ele din cauza concurenţei, mai există speranţă. Ea vine, scrie Washington Post, din partea unor companii care vând tapet şi care s-au specializat pe parteneriate cu artişti care să creeze imagini pentru acesta ori care se inspiră din opere de artă cunoscute.
Printre firmele care pun artiştii pe tapet se numără Flavor Paper, care colaborează cu Andy Warhol Foundation for the Visual Arts, prin intermediul căreia are acces la lucrările acestuia, fie ele picturi ori creaţii realizate prin serigrafie, din care compune imagini pentru tapet. Şi Spoonflower comercializează tapet inspirat de operele lui Warhol, fără binecuvântarea fundaţiei însă, ori de cele ale altor artişti, cum ar fi japonezul Takashi Murakami, şi îşi ajută clienţii să calculeze câte suluri de tapet le trebuie în funcţie de dimensiunea încăperii unde vor să-l întindă.
Compania Artware Editions preferă să apeleze la artişti contemporani pentru decorat pereţii din casele şi birourile clienţilor. Printre cei invitaţi să creeze imagini de pus pe tapet sunt Kiki Smith, James Welling, John Baldessari, Polly Apfelbaum sau Vik Muniz.
Lucrările acestora sunt gândite fie ca un model care se repetă şi atunci pot fi achiziţionate la sul, disponibil la un preţ de câteva sute de dolari, fie ca o imagine mai mare, caz în care clientul trebuie să comande cel puţin zece metri pătraţi de tapet pentru a o avea completă. n acest caz, tapetul se realizează pe măsura încăperii unde va fi expus şi trebuie tratat ca un tablou de dimensiuni mari, nu ca un fundal pentru mobilă şi alte decoraţiuni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro