Editii olimpice
Marile branduri internationale precum Gucci, adidas, Omega sau Volkswagen s-au grabit sa-si aduca omagiul Olimpiadei de la Beijing din acest an si nu au facut economie la materiale pretioase si design extravagant. Au fost lansate pe piata produse in editii speciale si serii limitate, personalizate cu logo-ul olimpic, culorile steagului Chinei si numarul norocos al chinezilor.
Gucci a stiut sa profite de Olimpiada de la Beijing din aceasta vara, lansand o editie speciala de ceasuri, numita 8-8-2008 Limited Edition, in conditiile in care 8 este considerat cea mai norocoasa cifra de catre chinezi, care sunt dispusi sa investeasca sume fabuloase in numere de telefon sau placute de inmatriculare care includ cat mai multi de 8. Colectia include 8 accesorii disponibile intr-o singura varianta de culoare: rosu, iar "rosu nu numai ca vorbeste despre sarbatoare, dar este si o culoare la moda anul acesta", spune designerul Gucci, Frida Giannini. Printre cele 8 ceasuri este inclus si Chiodo, pe al carui capac este gravat logo-ul Gucci creat special pentru olimpiada: 2008, unde, in loc de zerouri apare faimosul G.
Omega
Anul acesta, pentru a 23-a oara, Omega va fi timekeeper pentru jocurile olimpice. Pentru a sarbatori evenimentul si a celebra Olimpiada de la Beijing brandul a realizat o editie speciala de ceasuri, The Beijing Olympic Collection.
"Jocurile Olimpice sunt un eveniment important pentru noi, avand in vedere istoria impresionanta care leaga Omega de Olimpiade", spune CEO-ul Omega, Stephen Urquhart, care a orchestrat tot edificiul de lansari Omega din ultimul an, toate "cronometrate" cu grija astfel incat sa aiba legatura cu cifra 8, care simbolizeaza data de incepere a Olimpiadei din acest an, dar si norocul la chinezi. Pe 8 august anul trecut marca a lansat un set de modele Constellation, apoi, cu 288 de zile inainte de startul olimpic a fost dezvaluit un cronograf DeVille care face trimitere la cele cinci inele olimpice. Cronograful Aqua Terra a fost lansat in 2008 exemplare, iar cu 88 de zile inainte de 8.08.08 Omega a lansat un cronograf Double Eagle, cu mecanism Co-Axial, pe cadranul caruia, contorul pentru ore si cel pentru minute formeaza un? 8. Modelul e lansat in trei variante (aur alb, galben si rosu), fiecare in 288 de piese. Cireasa de pe tort este o pagoda cu 8 sertare care contin cate un ceas din editia speciala pentru Olimpiada, fiecare inscriptionat cu cifra 8, plus trei exemplare de "Olympic Split Seconds Chronograph 1932". Exista doar o astfel de pagoda, care va fi vanduta la pretul de 888.888 de franci elvetieni.
Beetle de cursa lunga
Volkswagen este unul dintre sponsorii principali ai Olimpiadei din acest an, iar oficialii olimpici si membrii guvernului vor fi transportati, prin urmare, in masini special tunate, mai bine zis desenate, pentru jocurile olimpice - noile Volkswagen Beetle. Conceptele de desen care se regasesc pe capotele "carabusilor" germani au fost alese dintre lucrarile celor care au participat la campania Volkswagen Vmagination Online Olympic Art Car Design, organizata in China. O miscare inteligenta din partea Volkswagen, avand in vedere ca aceasta va fi probabil cea mai vizionata Olimpiada din ultimele decenii.
Set si geanta de golf TaylorMade
TaylorMade-adidas Golf Company, o subsidiara a companiei adidas AG, a realizat pentru Olimpiada o serie de produse dedicate pasionatilor de golf. Seria contine 2.008 seturi care pot fi cumparate doar din Hong Kong si China si care includ produse din seria TaylorMade r7 XR si anume r7 XR Driver, doua crose Fairway Woods si 8 capete separate (pentru cunoscatori). O alta piesa din set este si AGSI Inza Putter (din nou pentru cunoscatori) in culorile rosu si galben ce se regasesc pe steagul national al Chinei. Mingile din set sunt marcate cu numarul 8 ce simbolizeaza ziua deschiderii Jocurilor Olimpice si norocul in cultura chineza. Pentru prima oara in istoria companiei, disponibil doar in seria limitata, TaylorMade a realizat un set de crose partial aurite.
Intregul set este prezentat intr-o cutie de lemn cu o placuta aurita care indica numarul produsului din seria limitata incepand de la "1 of 2.008" pana la "2.008 of 2.008".
Odata cu lansarea setului de golf, adidas Golf a lansat pe piata si o editie limitata de genti de golf cu logo-ul Olimpiadei. Geanta este alba cu accente de negru si auriu, iar seria de pe fiecare model, de la 1 la 2.008, este brodata cu fir de aur.
Pantofi olimpici
Pentru a celebra 80 de ani ca furnizor de echipamente sportive pentru jocurile olimpice din intreaga lume, adidas a creat cu ocazia Olimpiadei de la Beijing trei editii speciale de pantofi sport "Microbounce + FH Lea". Pantofii se gasesc pe piata in trei culori reprezentative pentru medaliile castigate la Jocurile Olimpice: aur, argint si bronz.
Cognac pentru ocazie
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton a lansat in Statele Unite o editie limitata de cutii Hennessy XO 888 ce contin o sticla de 750 ml cognac Hennessy XO si doua pahare realizate de Hennessy Baccarat. Cutia in rosu si auriu este vanduta in magazine pentru suma de 160 de dolari.
Vizionari olimpice
LG Electronics a anuntat lansarea pe piata a unei noi linii de produse, realizata in editie speciala pentru Olimpiada de la Beijing, si anume Smart Time Machine Special Edition LCD TV. Linia de produse contine doua produse LCD TV, Sunshine si Topaz, care sunt echipate cu tehnologia HDTV. Plasmele sunt echipate cu harduri de 160 GB, facand posibila inregistrarea competitiilor preferate de la JO. Produsele Sunshine si Topaz vor avea preturi cuprinse intre 1.600 de dolari si 4.500 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro