Elmiplant: Valentine's Day se contopeste cu sezonul 1-8 martie
"Nu se poate vorbi de vanzari stricte dedicate sarbatorii de Valentine's Day", declara pentru BUSINESS Magazin Andreea Cremenescu, director de marketing al companiei Elmi Prodfarm, producatorul marcii Elmiplant.
De fapt, chiar daca vanzarile din perioada ce precede Sarbatorile de iarna (noiembrie-decembrie) sunt mai mari ca volum, intervalul de timp este mai scurt decat in perioada Valentine's Day si 1-8 martie. "Cresterea accelerata a vanzarilor, pentru cadourile din aceasta perioada, se face simtita inca de la inceputul lunii februarie si se incheie in luna aprilie".
Compania a fost preluata la finalul anului trecut de grecii de la Sarantis, intr-o tranzactie de 6,5 milioane de euro, valoare ce nu include fabrica. Afacerea de familie, dezvoltata de sotii Elena si Mircea Cremenescu estimeaza pentru 2007 o cifra de afaceri de 3,8 milioane de euro si un profit inainte de impozitare de 1 milion de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro